- Dit onderwerp bevat 4 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren geleden door .
-
Discussie
-
24 februari 2014 om 14:27
hallo,
Zaterdag mijn nieuwe aanwinst opgehaald. Na een speurtocht van 8 maanden heb ik de knoop doorgehakt: een zilvergrijze Targa 1985 met een Frans verleden. Aanvankelijk had ik mijn zinnen gezet op een wat jonger type met de G50. Na mijn eerste ritjes moet ik echter mijn vooroordelen opzij schuiven. De versnellingsbak vraagt wat gewenning, maar eenmaal je de kneepjes doorhebt gaat het prima 😀 .
Ik moet echter enkele prullaria (althans dat hoop ik) in orde zien te krijgen. De oliedrukmeter gaat bij het starten direct op 5 bar staan en komt niet meer terug, ook niet bij warme motor of na het stilleggen. Een tikje op het glas doet de meter bij stilstaande motor terugvallen. Het lijkt alsof de meter een fout signaal krijgt. Het olieniveau staat waarschijnlijk wel wat te hoog, maar ik veronderstel dat het ene niet direct met het andere te maken heeft.Iemand een idee? Alvast dank.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.