olielek na racen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 olielek na racen

• Maker
    Discussie
  • Hallo , bjorn hier terug met mijn 3.0sc.
    Nadat ik eens goed petrol te heb gegeven met mijn porsche (180à200khm) zouden mijn onderste klepdeksels lekken om dan na het afkoelen van de motor niet meer te lekken , het probleem is ook dit komt op mij kachelpotten en dit zou eens durven stinken en roken
    ik denk dat het aan mijn dichtingen zal liggen , daar de auto sinds hij in mijn bezit is 2 maand terug nog niet op groot onderhoud is geweest (regeling van de kleppen en vervanging van de dichtingen ), wat denken jullie ❓

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Idd ik denk ook aan de dichtingen van de kleppendeksel die moeten vervangen worden en ook de dichtingen op de moeren die moeten ook vervangen worden. Het is dan ook aan te raden om de kleppen te regelen terwijl de deksels er dan toch af zijn. Het kunnen ook de olieleidingen zijn die onder de motor hangen deze durven ook al eens beginnen lekken maar daarvoor bestaan buisjes die er tussen gaan zonder dat de motor open moet.
      Ik denk er net aan dat het ook een probleem kan zijn van de motor olie die er op is als deze echter te dun is ga je sneller lekken hebben aan je motor.

Luc

ken

[quote=”924″:15ufteg7]Binnenbrengen en later vervangen zou ik zeggen, en kleppen laten stellen nu de kleppendeksel eraf moeten.[/quote]

idd 924
        dat is het verstandigste
        volgens mij gaat iets anders ook ni helpen 😉

Binnenbrengen en later vervangen zou ik zeggen, en kleppen laten stellen nu de kleppendeksel eraf moeten.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.