om ter grootste spoiler!

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Tuning Foto’s om ter grootste spoiler!

• Maker
    Discussie

• Brecht
    Deelnemer

kwam deze toevallig tegen.
      en mijn naam staat ter op 🙂

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
    • J

[quote=”WES-RS” post=135121″]Waarom een Subaru motor als er ook makkelijk genoeg zulke PK’s uit het P blok gehaald kan worden? :think:
         [/quote]

goedkoper

[list]
          [*]KEYVANY CARBON HECKSPOILER 
          [/list]

blijkbaar een typische kwaal bij de kaaimannetjes

RWB kan er goed weg mee ja haha! zitten ferme creaties tussen!

Ik ken de bouwer van die auto, Kent Porter, nog uit de autosportclub van Arizona. Vooral voor de Subaru gekozen omdat een M96 stukken meer kost en er blijkbaar wel wat kapot gaan aan de IMS. Ook wat gemakkelijker(goedkoper) om er pk’s uit te krijgen.

Juist de kleur vind ik ok. :salut:

Waarom een Subaru motor als er ook makkelijk genoeg zulke PK’s uit het P blok gehaald kan worden? :think:

achter deze foto schuilt een gans ombouw (race) project. de motor is vervangen door een subaru turbo motor met 400 pk

:relaxman:
                              image_2013-06-07.jpg

Als je dat nodig hebt om op de weg te blijven, wordt het wellicht tijd om het technisch ontwerp van de gehele wagen te herzien, of in een snelle auto te gaan rijden die ervoor gemaakt is … :happydance:

Porsche 911 2.1 Turbo RSR (1974 Spa)

en de spoiler kan er ook voor andere doeleinden op zitten natuurlijk

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.