on-board camera

Home Forum Zeverhoekje on-board camera

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Normaal gezien moesten ze iemand die zo in iedereen zijne weg ligt te toeken op circuit, met zijn klikken en klakken ( en zijne R8) van het circuit smijten… .
      Eerst wat les volgen en niet alleen U wat opdringen met veel Pk’s. Als diene gast met zijnen oranje Opel Kadett ook met een R8 zou rijden, had uwe maat per 2 ronden een ronde aan zijn broek denk ik.
      Maar wel goei kwaliteit camera precies 😀

GoPro is super.
        ik heb er ook 2
        Je kan er alles mee doen, en veel hulpstukken verkrijgbaar

Is blijkbaar gewoon van rechts te blijven rijden 😯

PT

reys schrijft:

… alleen eigenaardige rijlijn 😯

Amaai nog niet !! 🙄 🙄

dit ander forum : http://www.autoforum.be/showthread.php?t=55388

op zelfde forum stond onlangs een reportage van circuitrijder met een “caterham”-achtig ding en die had camera en achteraf “opties” op getplaatst
              op camerabeeld kon hij circuit en zijn plaats hierop + rpm + snelheid + … “projecteren”
              net zoals F1 op TV maar vind link niet direct meer

hier (ander forum) : http://www.flitsservice.be/phpBB/on-board-video.html
              ook redelijk wat info, ervaringen, …

Inderdaad, heel rare rijlijnen 😕 😕 😕

reys schrijft:

Wel zeer goed en stabiel beeld, alleen eigenaardige rijlijn 😯

Rijlijn? welke rijlijn? gas geven! Dat was zijn motto 😆

Anoniem

Vragen een BrunoRS, denk dat hij ook zoiets zitten heeft.
                    Vorige maand, ander forum, is er nog een groepsaankoop geweest. Eens horen misschien?

Wel zeer goed en stabiel beeld, alleen eigenaardige rijlijn 😯

loicdevos schrijft:

Het gaat voor op circuit dienen 🙂
                      Ik neem aan dat die gopro2 daar wel voor geschikt is?

Daar is die zeker en vast voor geschikt 😈

Filmke van paar weken terug toen we rondrit hebben gedaan om te eindigen op de skylimits trackday op zolder.

Het gaat voor op circuit dienen 🙂
                        Ik neem aan dat die gopro2 daar wel voor geschikt is?

in de VS zijn die camera’tjes die continu filmen (doorgaan aan de achteruitkijkspiegel , vaak zowel naar binnen als naar buiten)een succes, zeker sinds enkele verzekeringsmaatschappijen een korting aanbieden als je met die camera in de wagen rijdt. Velen zijn echter nadien tot de spijtige (doch voorspelbare??) conclusie gekomen dat het mes aan twee kanten snijdt… want ook je eigen snelheid staat er op!! Snappie…

Voor wat moet ‘t dienen?
                            Een collega van mij heeft er eentje dat constant in de wagen staat en constant filmt, gewoon om bij een eventueel ongeval niet het spek aan de broek te hebben zoals ze mij ooit gelapt hebben.
                            Is niet denderend van kwaliteit, maar kostte ook maar 40 Euro ofzo.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=-d2zO0OvfdM&feature=feedu[/video]

Als je natuurlijk professioneel bezig bent met filmen of racen…

PT

Verhouding prijs / kwaliteit is een go-pro super !

Met de onderwaterbehuizing over de camera ben ik onlangs tot 30m diepte gedoken. No problems, (is volgens handleiding niet voor deze dieptes gemaakt 😳 ) !
                              Dit toestel heeft me 500 euro gekost.

GoPro! Heerlijke on board cam!

Maat van mij heeft die, maar de vorige versie.
                                Deze zijn er oa mee gemaakt:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.