- Dit onderwerp bevat 10 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
25 mei 2016 om 00:14
Dag iedereen,
Zoals ik heb meegedeeld in ‘ mezelf voorstellen’ ben ik sinds vorige week eigenaar van een 944 type 1, bouwjaar 1983. De motor warmde op maar dat heb ik opgelost door de thermostaat te vervangen.Ik doe een test en wat stel ik vast. De motor draait, temperatuur gaat na een tijd te hoog. Zet ik de motor uit en dan gewoon het contact op, dan staat de temperatuur mooi in het midden. Als ik dan terug start, staat hij te hoog. De fan van de radiator springt nu aan zoals het hoort (deed hij voordien niet). Ik vermoed dat de temp meter niet te vertrouwen is ofwel de sensor. Iemand suggesties of tips om het op te lossen? Ik vermoed dat de temp op zich nu wel in orde is…
Tweede vraagje: mijn snelheidsmeter gaat niet. Het gaat hier om het type met kabel. Ik weet echter niet wat daar het probleem is. Kan iemand me helpen aub?
Als deze twee euveltjes opgelost zijn is het tijd om ervan te genieten, want dan is ie technisch klaar.
Groeten en alvast bedankt!
Groetjes,
Thierry
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.