Onderhoud

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Onderhoud

• Maker
    Discussie
  • Normaal ga ik bij de officiële dealer voor onderhoud van de wagen, maar ik zou voor een Cayman van 10 jaar deze eens bij een niet-officiële garage willen laten onderhouden. Ik woon zelf in Noord-Antwerpen. Zijn er garages die jullie kunnen aanbevelen? Ik heb gehoord dat Van Beurden in Turnhout goed zou zijn. Is dat ook zo of hebben jullie een beter voorstel?
    <div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div>

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • PM

Heeft er iemand een voorstel/ervaring van een goeie garage in West-Vlaanderen?

Dirk, Heb geen ervaring met Van Beurden maar heb er inderdaad ook al veel goeds over gehoord. Een alternatief is Garage Kris Van den Brande Muizensteenweg 81, 2820 Bonheiden (dat is niet ver van je werk). Ik ben er al 2 keer geweest voor info en had er een zeer goed gevoel bij. Ondanks dat ben ik toch op onderhoud gegaan bij PC Paal met als gevolg een hoge prijs betaald voor 2,5uur werk, olie en wat filters.

Vanbeurden is zeker een aanrader, ik moet er nog de eerste negatieve ervaring van vernemen. Service kwaliteit en klanttevredenheid zijn er topprioriteit. Ze waren ook jarenlang de forumsponsor.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.