Online Porsche filmpjes

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Online Porsche filmpjes

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elk filmpje dat je wil posten.
    Mooi filmpje? Plaats het gewoon hierbij als één van de vele replies.

Tip 💡
    Van een YouTube filmpje kan je gewoon de URL in het tekstveld plakken, er moet niets van tags bijgeplakt worden. Gewoon URL copiëren van het filmpje op YouTube en hier rechtstreeks plakken zonder extra gedoe. Als het correct gedaan is moet het filmpje direct volledig zichtbaar zijn in je geposte reply.

Hier -als aftrap- eentje van mijn favorieten…

https://www.youtube.com/watch?v=_XgI8_ouBow

15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 1,285)
    • Porsche 911 Production ( How Porsche 991 turbo is made)

https://youtu.be/I8iuBPYgTvs

0

[quote=”deepee” post=223471]Porsche 918 Spyder vs Yamaha R1

https://youtu.be/OhvA14SLaw0%5B/quote%5D

wel een verschil van een kleine 900 000€

0

Here it is – evo’s Car of the Year test for 2015, in association with Michelin and the North Coast 500.

Eleven of 2015’s greatest drivers cars are put to the test on some of the world’s most enjoyable, most picturesque roads.
          This year’s finalists are as follows: Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport – Lamborghini Aventador LP750-4 SV – SEAT Leon Cupra Sub8
          – McLaren 675LT – Porsche 991 GT3 RS – Porsche Cayman GT4 – Honda Civic Type R – Ferrari 488 GTB – Chevrolet Camaro Z/28 – Lotus Evora 400 – Mercedes-AMG GT S …and there can be only one winner.

evo Car of the Year 2015

Having driven the GT4, I can say that it was absolutely phenomenal, and while I haven’t had seat time in the new Ferrari 488 or an Aventador Super Veloce, I can’t say I disagree with their assessment. EVO chose to focus on GT4’s driver-centric ethos and usability as the driving forces behind their choice. We’re getting to a point where there are no more ‘bad’ sports cars, because they’re all getting dynamically better with every passing year. Throughout Porsche’s history, their best cars have not always been perhaps the fastest or set the quickest lap times, but the common theme is that they always punch well above their weight class. The fact that a Cayman can take down the best of the world as the EVO Car Of The Year gives me hope for the future of the chassis. Well done Porsche, you’ve built a winner!

0

leuk om aan de wereld te laten zien wat je allemaal kan met een fel begeerde chevy krachtbron …
            maar op een luftie 997 LED lichten zetten en 4 vierkante uitlaten, de binnenspiegel vervangen door een startrek lichtbalk, stoelen uit een thais massagesalon, om maar iets te noemen, is over de rooie … more than a million miles away José.

hoe zou trouwens het weggedrag zijn met het gewicht van die dikke V8 achterin, of moet die lederen lap in de koffer dienen om 4 zakken cement onder te kunnen verbergen?

ik weet niet hoe vaak de commentator heeft gezegd “i like…”, maar dat idee is bij mij niet één keer opgekomen :puke:

sorry john, deze is zelfs overrijp voor de rubriek BdB

0

😯 😯

1970 Porsche 911

0

[hide]@JohnBeton: :applaus: oorgasme … zo hoort er met Porsche gereden te worden … als ik ooit de lotto win laat ik een GT3RS ombouwen tot rallywapen en wordt ik rallypiloot …[/hide]

0

:music: :music: :music:

BEST OF PORSCHE 2015 ● PURE SOUND ● [HD]  ● FZRvideo

0

:music: :music: :music:

BEST OF PORSCHE 2015 ● PURE SOUND ● [HD]  ● FZRvideo

0

Porsche 918 Spyder vs Yamaha R1

GPOne.com MotoGP e Superbike online

0

Porsche 918 Spyder vs Yamaha R1

GPOne.com MotoGP e Superbike online

0

nog eentje alsof het 964 virus al niet voldoende verspreid is. het is duidelijk af te leiden van z’n voorzichtige rijstijl dat het niet zijn eigen auto is. wel een heerlijke buurt om tripjes te doen :lekker:

1990 Porsche 911 C2 POV Drive

0

nog eentje alsof het 964 virus al niet voldoende verspreid is. het is duidelijk af te leiden van z’n voorzichtige rijstijl dat het niet zijn eigen auto is. wel een heerlijke buurt om tripjes te doen :lekker:

1990 Porsche 911 C2 POV Drive

0

[video]https://www.youtube.com/watch?v=CkO71U8gfHM[/video]

0

[video]https://www.youtube.com/watch?v=CkO71U8gfHM[/video]

0

een ganse tros engelbewaarders hebben hier serieus overuren moeten werken :wtf: :engeltje:

Librada Iago Caamaño (Porsche) - Shakedown Rally de Ferrol 2015

0
                                15 reacties aan het bekijken - 481 tot 495 (van in totaal 1,285)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.