Online Porsche filmpjes

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Online Porsche filmpjes

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elk filmpje dat je wil posten.
    Mooi filmpje? Plaats het gewoon hierbij als één van de vele replies.

Tip 💡
    Van een YouTube filmpje kan je gewoon de URL in het tekstveld plakken, er moet niets van tags bijgeplakt worden. Gewoon URL copiëren van het filmpje op YouTube en hier rechtstreeks plakken zonder extra gedoe. Als het correct gedaan is moet het filmpje direct volledig zichtbaar zijn in je geposte reply.

Hier -als aftrap- eentje van mijn favorieten…

https://www.youtube.com/watch?v=_XgI8_ouBow

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 1,285)
    • het volledige beeldmateriaal van en door RUF over de CTR yellow bird

het lijken wel vrachtwagenturbo’s die je hoort fluiten …

Zeer amusant filmpje met heerlijke wagens, een bangelijk goede GT3RS uiteraard. Maar wel eindelijk eens iemand die een kritische noot durft te zetten bij al die overgeinflateerde prijzen van bepaalde merken en types …

993 GT2

991.2 highlights facelift

Nordschleife Porsche 944 turbo

THE MAKING OF ……..

Dit wil ik gaan zien; pure nostalgie :up:

Ik zie mezelf als jochie nog zitten in de cinema anno 1971 :popcorn:

Ive

Waanzinnig filmpje, niet enkel Porsches, maar er komen toch enkele ferme exemplaren in voor. :happydance:
                            Op sommige momenten gedacht dat het versnelde film was :coolness:

1964 Porsche 356C – Jay Leno’s Garage

Jammer dat er geen motorgeluiden in de video zijn 🙁

Blijkbaar 100% stock 😯 maar of die uitspraak waar is …
                                  [video]https://www.youtube.com/watch?v=Euy_Va39I1M[/video]

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 1,285)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.