Online Porsche filmpjes

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Online Porsche filmpjes

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elk filmpje dat je wil posten.
    Mooi filmpje? Plaats het gewoon hierbij als één van de vele replies.

Tip 💡
    Van een YouTube filmpje kan je gewoon de URL in het tekstveld plakken, er moet niets van tags bijgeplakt worden. Gewoon URL copiëren van het filmpje op YouTube en hier rechtstreeks plakken zonder extra gedoe. Als het correct gedaan is moet het filmpje direct volledig zichtbaar zijn in je geposte reply.

Hier -als aftrap- eentje van mijn favorieten…

https://www.youtube.com/watch?v=_XgI8_ouBow

15 reacties aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 1,285)
    • :music: :music: :music: *luv

nog van da

[video]http://www.youtube.com/watch?v=cjciFf_AZwM[/video]

[video src="https://scontent-b.cdninstagram.com/hphotos-xaf1/t50.2886-16/10894801_824699577575592_676006825_n.mp4" /]

http://instagram.com/p/x4WxHBnIDH/?modal=true

Sharkwerks GT3 RS 4.1

:up: deepee

als wim van huis is 😆

een uurtje kijkplezier met “LIVING THE PORSCHE”

[quote=”john.beton.” post=193453]youtube video: Chris Harris on Cars – 997 RGT Rally, by TuthillI[/quote]

breaking news: Richard Tuthill’s Porsche 911 refused Rally GB entry by the FIA. read more click

en nog een toegift: Tuthill Porsche host voor TV opnames ‘Motorsport Tonight’

Ferme *porsche in mijn favoriete stad.

men moet daar wel s’nachts filmen want overdag gaat dat verkeer er geen meter vooruit.

:up: is toch een apart figuur maar wel de juiste liefde voor het merk

Enkel voor de Magnus fans, hier zijn recentste. Wel aan de korte kant en wat anders dan we gewoon zijn, met in de hoodrol zijn 1968 911(R)

die stond ook in de fotoreeks van igordivers bezoek aan 2015 mecc. (klik op de afbeelding om te vergroten)

@ Robin : Ik meen er gisteren eentje gezien te hebben op de beurs IMTC te Maastricht. Er stond geen tekst en uitleg bij. Misschien heb ik er nog een foto van. Het was ene witte in topstaat. De vraagprijs waarschijnlijk ook.

Fabriek af gingen die normaal geen 90km/u. Ze waren instelbaar tot 35km/u. 😉

@ johnbeton: Thanks! Als ik mijn immer lieve dochter bekijk, maak ik mezelf steeds wijs dat het ook deze keer niet mis kan gaan. Maar wanneer hij op mij gaat lijken… 😛 :bounce:

Ja prima, ik hoor het graag, moest je iets tegen komen! :drink:

Snelheid tot 90 km/u voor kids :think: ruzie :censored:
                                  Hmmm 1800 euro
                                  Zie hier

BTW: 0%
                                  Veilingskosten: 13%
                                  BTW Veilingskosten: 21%
                                  Aantal biedingen: 47
                                  Hoogste Bod: 7.700,00
                                  Sluitingstijd: 09/01/2015 18:00
                                  Cataloguswaarde: niet opgegeven

Omschrijving
                                  FACTORY BUILD BY PORSCHE (junior) 1983-84 – Opmerkingen: Wereldwijd 224 stuks waarvan 112 witte en 112 rode (1 platina kleur voor de kleinzoon van Ferdinad Porsche als cadeau. Deze gocart (naar model G50) kon worden besteld voor je kinderen (aankoopwaarde ten tijde 1983-84 4500$) als je een Porsche kocht en die zelf afhaalde in het fabriek. Junior Porsches zijn vrijwel enkel gekocht door gefortuneerde Amerikanen …4 jaar geleden werd een te vergelijken model verkocht bij BARRET JACKSONS voor 121.000$. De authentieke modellen zijn binnenin BLAUW en hebben een body nummer, zie ook de nummer in de motor en in de boite. Deze PORSCHE junior heeft uitzonderlijk: Schijfremmen, 2 Vitesse + aparte achteruit, koppeling (zoals bij gewone wagens), schroef vering, beugelophanging, stuurkolom, verlichting + toeter+richtingaanwijzers, originele uitlaat, verstelbare zetels, handrem, 4-takt Honda motor. Snelheid tot 90km/uur. Kortom alles zoals een bij een originele Porsche G50.

15 reacties aan het bekijken - 796 tot 810 (van in totaal 1,285)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.