Online Porsche filmpjes

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Online Porsche filmpjes

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elk filmpje dat je wil posten.
      Mooi filmpje? Plaats het gewoon hierbij als één van de vele replies.

Tip 💡
      Van een YouTube filmpje kan je gewoon de URL in het tekstveld plakken, er moet niets van tags bijgeplakt worden. Gewoon URL copiëren van het filmpje op YouTube en hier rechtstreeks plakken zonder extra gedoe. Als het correct gedaan is moet het filmpje direct volledig zichtbaar zijn in je geposte reply.

Hier -als aftrap- eentje van mijn favorieten…

https://www.youtube.com/watch?v=_XgI8_ouBow

15 reacties aan het bekijken - 916 tot 930 (van in totaal 1,285)
      • Hey….die z’n wielen draaien achteruit…

[video]http://vimeo.com/67250579[/video]

Dragracen is voor Johnny’s.

Om het toch enigszins apetijtelijk te houden, Porsche drag race:

Mitsu EVO vs Porsche Turbo:

Of met iets meer stijl in een Porsche:

Wim

En wat is 2tiende verschil in tijd, is juist het moment van vertrekken. 😉

Wat ik heb dit filmpje gezien op een joeptjoep van Japanners, en daar was het net andersom met zo’n klein verschil tussen de Porsche en de Nissan…… :ooms:

Is net als in de formule 1, je kan op een paar tiende de pole pakken, maar in de start zie je dikwijls dat het anders is. 😉

Datzelfde filmpje staat op de vorige pagina al T-B. 😉

:first:

knap machientje, als de elektronica het allemaal maar meer als 20 jaar uithoud zit het allemaal goed hé :respekt:

nu kunnen we ook eens zien welke luxe die hebben *luv

Die Golf en Fiësta lijken mij eerder om de snelheid te laten zien tussen een volbloed sportwagen en een toch zeker niet trage hot hatch. Op zichzelf zijn dit zeer leuke wagens maar wat een speelgoed tegenover de grote jongens.
                        Wel valt me ook op dat het speelveld écht wel gedomineerd word door slechts 2 spelers:
                        De 991 Turbo S en de Nissan GTR. Wat een monsters! 😯
                        Zou enorm graag zo’n launch wel eens willen meemaken. *luv Die whiplash neem ik er met alle plezier bij. :mrgreen:

ken

er zit toch wat ‘auto’ tussen.
                          niet allemaal natuurlijk maar is gewoon om een algemene vergelijking te maken met andere types/soorten
                          ik had er graag nog een Ferrari, een Mclaren en Lambo bijgezien…

hieronder nog een leuk filmpje, ineens is ie weg 😀

Porsche 997 Turbo S vs Ferrari 458 Speciale

Is’t nu mijn gedacht of rijden er niet echt “auto’s” mee?
                            Vind het spijtig dat ze (Porsche dus) opgesteld worden tegen Golfkes en consoorten 😐

ken

leuk filmpjes 😀
                              kwou ook net het van de dragrace posten, had het ook net gezien, is wel nogal een start van de 991 Turbo S
                              echt onverslaagbaar, dat blijft maar gaan :coolness:

:popcorn: is toch gemakkelijk zo

15 reacties aan het bekijken - 916 tot 930 (van in totaal 1,285)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.