Online Porsche filmpjes

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Online Porsche filmpjes

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elk filmpje dat je wil posten.
      Mooi filmpje? Plaats het gewoon hierbij als één van de vele replies.

Tip 💡
      Van een YouTube filmpje kan je gewoon de URL in het tekstveld plakken, er moet niets van tags bijgeplakt worden. Gewoon URL copiëren van het filmpje op YouTube en hier rechtstreeks plakken zonder extra gedoe. Als het correct gedaan is moet het filmpje direct volledig zichtbaar zijn in je geposte reply.

Hier -als aftrap- eentje van mijn favorieten…

https://www.youtube.com/watch?v=_XgI8_ouBow

15 reacties aan het bekijken - 1,171 tot 1,185 (van in totaal 1,285)
      • Nice :first: :first: :first:

Zeven generaties: 7X :first: :first: :first: :first: :first: :first: :first:

[quote=”python” post=146565]Ik lig telkens in een deuk als die schele in die 911flatnose zijn schermpje opent en probeert boos te kijken :happy:[/quote]

Heb het juist thuis eens MET geluid bekeken. WTF ! Morrovic met zijn lui oog gaat gewoon offroad met zijn “platte neus”. Waarom James Bond, Fast&Furious of The A-team zien als “Condor Man” in beeld komt !

Ik lig telkens in een deuk als die schele in die 911flatnose zijn schermpje opent en probeert boos te kijken :happy:

[quote=”python” post=146199]Condorman 😆
                [video]http://www.youtube.com/watch?v=MAtervTgpys[/video][/quote]

Fantastisch ! Als ik die film ooit tegenkom …

Opmerkelijk is hoe fel bepaalde stukken uit fast&furious daar op gelijken !

Blijkbaar heeft het *porsche -virus hem ook te pakken :relaxman:

😯
                    The f*ck just happened??
                    Zo zie je maar dat ‘t steeds een loterij blijft hé?

Nu ge het zegt dat misbaksel heeft wel wat weg van een Nova :think:

“En inderdaad ” volgens Google een omgebouwde Nova Sterling 😉

leuke vondst :up:
                          is dat een nova kitcar in de hoofdrol ??

Condorman 😆
                            [video]http://www.youtube.com/watch?v=MAtervTgpys[/video]

2 puntjes vond ik wel grappig:

1. hoe hij van zijn oprit afrijdt, supertraag en nog raken… zou bij mij telkens ‘pijn’ doen,
                                2. wat is hij eigenlijk gaan doen? Een plank in die container van op het einde gaan gooien? 😉

Greetz,

Kolya

ps wel knappe wagen natuurlijk

Ja en neen :engeltje:
                                  Zo’n filmpjes zijn 20% auto en 80% lokatie.
                                  Om één of andere reden vinden veel mensen zo’n omgeving de max (ik inclusief) maar film diezelfde 993 of één van Magnus zijn Outlaws op de Brusselse ring, aanschuivend in de druilerige regen en de verwondering zal ook snel weg zijn.
                                  Ze kunnen het mooi inpakken hoor en ook ik laat me er graag aan vangen :up:

zalig filmke :first: de perfecte droom 911 voor mij

15 reacties aan het bekijken - 1,171 tot 1,185 (van in totaal 1,285)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.