Online Porsche pics deel 2

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics deel 2

• Maker
    Discussie
  • Dat kleur zag ik al eens eerder. Bedankt!
    Hier meer over deze GT4:
    GT4 test

15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 1,041)
    • [hide]LOL :applaus: Ik doelde meer op dit citaat uit je link:
      Kamfer werd tot een vijftigtal jaar geleden aan soldaten gegeven om hun lusten te bedwingen. Ook het Belgische leger heeft het lang in de koffie gemengd. :wtf: [/hide]

0

[hide]LOL :applaus: Ik doelde meer op dit citaat uit je link:
        Kamfer werd tot een vijftigtal jaar geleden aan soldaten gegeven om hun lusten te bedwingen. Ook het Belgische leger heeft het lang in de koffie gemengd. :wtf: [/hide]

0

[hide]kamfer? kava zal je bedoelen zeker ! [/hide]

0

[hide]kamfer? kava zal je bedoelen zeker ! [/hide]

0

[hide]Als de oorzaak bij je nieren ligt, kan ik je misschien wel helpen, maar ik vermoed dat het probleem zich meer in de urologische sfeer bevindt? :coolness: Een koude douche en wat kamfer in de koffie? :popcorn: [/hide]

0

[hide]Als de oorzaak bij je nieren ligt, kan ik je misschien wel helpen, maar ik vermoed dat het probleem zich meer in de urologische sfeer bevindt? :coolness: Een koude douche en wat kamfer in de koffie? :popcorn: [/hide]

0

0

[hide]dju dju dju … er is iets grondig mis met mij … ik kan hier langer naar die kont van die 964 zitten kijken dan naar die dames uit “vrouwen en Porsche” topic … is er een doctor op het forum??? [/hide]

0

[hide]dju dju dju … er is iets grondig mis met mij … ik kan hier langer naar die kont van die 964 zitten kijken dan naar die dames uit “vrouwen en Porsche” topic … is er een doctor op het forum??? [/hide]

0

hij staat een beetje te hoog op de voorpoten maar hey, what a beauty

0

hij staat een beetje te hoog op de voorpoten maar hey, what a beauty

0

0

0

0

0
                                15 reacties aan het bekijken - 631 tot 645 (van in totaal 1,041)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.