Online Porsche pics (deel2)

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics (deel2)

• Dit onderwerp bevat 987 reacties, 52 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door deepee.
  • Maker
    Discussie
  • deLoods.jpg

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 987)
        • Voor mij zijn de bloemetjes, ook op de boom, en hun weerkaatsing in de lak ook niet te versmaden. Die fotograaf weet wat hij doet :up:

Dat komt door die zwarte velgen en gele remklauwen 🙂

Ik vind de Porsche mooier 🙂

Geen Porsche maar ideaal geel vs paars rijplezier in lockdown:

FANTASTISCHE KLEUR

PTS Viola Metallic op een GT3 touring

Die foto had je achtergehouden eh! Inderdaad zeer mooi :up:

rode accenten in het interieur ? gewoon stijlvol retro in cognac kleur.

[quote=”DeePee” post=280544]net als lava orange een echte toverbal naargelang de inval en soort licht. dat effect heb je nooit met grijs, geel, zwart, …[/quote]

Mag ik opmerken dat de lak op zich inderdaad betoverend is, maar de combo met de rode plastic lichten en speedgelb remklauwen minder magisch is… Het interieur zie ik niet goed maar blijkbaar zijn er ook rode accenten.. dus niet zeker of alles wel in balans is.

Geel ziet er altijd zonnig uit… beetje vreemd dat geel dus in één adem genoemd wordt met grijs en zwart terwijl het in het lava oranje kamp thuishoort…

123

Reseda green metallic op mijn 924 of Marashino Rood op mijn 944S veranderde ook met licht inval, En het Anthracite (geen origineel kleur) op mijn 911 sloeg in volle zon een tint brons uit..Maar dat katholiekachtige paars doet me echt niks.

net als lava orange een echte toverbal naargelang de inval en soort licht. dat effect heb je nooit met grijs, geel, zwart, …

123

not feeling it

991 Speedster in PTS Amethyst Metallic, WAUW !!!

15 reacties aan het bekijken - 226 tot 240 (van in totaal 987)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.