Online Porsche pics (deel2)

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics (deel2)

• Dit onderwerp bevat 987 reacties, 52 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 1 jaar geleden door deepee.
  • Maker
    Discussie
  • deLoods.jpg

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 987)
    • Voila zie ,

Het sprekend bewijs dat Porsche Turbo motoren betrouwbaar zijn : ze mogen dan nerveus en gedopeerd zijn volgens de mening van sommigen hier , maar ik heb nog een enkele indicatie gezien dat Porsche met 4.0L atmosferische veel km’s haalt of gaat halen 😀 😀

Lang leve De Porsche turbo motor , daar klinken we op

wingless GT car

Kijk, dat zie ik dan weer graag in plaats van al die aangeklede showroom modellen, liever uitgekleed en luchtgekoeld, robuust, Rough & Tough! Dan wil ik gelijk gaan sturen bij dit soort beelden, gaaf man!!

Tendentieuze vraagstelling 🙂
                Wanneer de kappen open zijn, en in dit zijprofiel is de Spyder inderdaad de mooiste. Wanneer de kappen dicht zijn, of wanneer andere perspectieven worden gehanteerd, dan is de carrera de mooiste. De speedster vind ik niks, ik ben principieel tegen het oeverloos uitmelken van het GT3/RS concept.

2-GOE-ZOT

123

2020-SPY

gepersonaliseerde plaat of een gewone ?

Zo gauw het 2020 is en ik dan aan een nummerplaat geraak :happydance:

123

wanneer heb je nu dat scheur ijzer van je

Nu je het zegt.. laten we zeggen: minder dan 6 cilinders doen niet mee 😈

@Yellow Submarine: wat een vraag, de Spyder natuurlijk :coolness:
                              De Boxster mag niet meer meespelen? ❓

De huidige open Porsches in één oogopslag. Welke is de mooiste?

ASI

Niet genoeg keuze in vorige foto?
                                  Wat dacht je van deze… …

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 987)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.