Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
    Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 1,217)
    • Deze link is speciaal voor jou JanMLB: klik :coolness:

OT: Laat het maar zo, er moet niet nog een Duits automerk elk zelf uitgevonden gaatje in de markt op proberen te vullen… 🙄

Mij doet zijn achtersteven denken aan een BMW 1.

Ik vind het maar niks .
          Zoals Deepee al opmerkte lijkt hij achteraan verdacht veel op de Sc…cco, dat ding verkoopt trouwens ook voor geen meter :what:

ken

ik moet er precies nog een beetje aan wennen aan de Cayman naar Shooting Brake, kweet het niet goed…

Mja, de motor zit er uiteraard nog, dus ik denk niet dat je er een koelkast in kwijt kan! Alleen kun je nu na een weekendje Champagne ook een kistje van het edele vocht naar huis meenemen…

mooie caybreak, hier teken ik direct voor. Zou een goede daily zijn. Ofwel toch een porsche waarmee ik naar de ikea kan…

mmm … idd nog een gat in de markt voor porsche; een 4-zits hatchback. (maar dan moet de motor van voren)
                  alleen nog de achterkant wat meer eigen karakter geven want zo lijkt het alsof er een sciro**o achterwerk tegen geplakt is.

knap, die mogen ze gerust in produktie nemen :lekker:

Gefotoshopte Cayman naar Shooting Brake. Beetje zoals de Z3 Coupé. Wel cool.
                      Porsche-Cayman-station-wagon.jpg

Porsche-Cayvan.jpg

PorscheSupercars.jpg

Wa’s da nu voor een sukkel. Geld was op zeker om de klauwen en velgen in’t goud te doen ?
                          Smaken verschillen alvast ! :puke:

Ik vind die 928 sedan zeker niet lelijker dan de Panamera!

en nog een 928 s4 TL by Gemballa

een 928 s4 4dr sedan, ik zou hem (voor dit probeersel kan ik echt geen vrouwelijk naamwoord gebruiken) eerder break estate wagon clipper sw noemen.

15 reacties aan het bekijken - 241 tot 255 (van in totaal 1,217)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.