Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
    Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 1,217)
    • 911freiheit.png

Zowel dat blauw van de 991 GTS als het oranje van de 906 vind ik helemaal fantastisch! Doe me er ééntje van elk!

porsche 906, blijkbaar van een NL eigenaar

porsche906.jpg

60 stuks 991 GTS worden gebouwd voor de 60th anniversary van PCA

a 430 horsepower engine, the wider Carrera 4 bodywork, the black trimmed headlamps and tail lamps, black Sport exhaust tips, Porsche Active Suspension Management (PASM), Porsche Torque Vectoring (PTV), Sport Chrono Package with dynamic engine mounts, the “SportDesign” more aggressive front bumper, a rear ‘ducktail’ spoiler, set of 20″ Sport Classic wheels and a very special shade of blue called “Club Blau” that looks somewhat like a slightly lighter version of the “Albert Blau” that Porsche offered on 911s and 912s in the 1960s.

Dedju deepee, die hardtop is echt toch fantastisch hoor. :up:
              Ik ben ook rond aan het kijken voor zo’n dakje maar je vindt ze niet zo vaak meer. MH Automobielen uit Peize (NL) zou ze mogelijk wel nog maken.

986 boxster op 944 turbo teledials 16 inch

986teledials.jpg

Great family *luv

No-matter-which-Porsche-911.jpg

Pfamily.jpg

Kon ik ook posten in het dakdrager topic:

911_zebra.jpg

[IMG]http://i61.tinypic.com/21b6pp1.jpg[/IMG]

Als je tuning-kwaliteiten in de verf moeten gezet worden met opzichtige zaken zoals een belachelijk aantal uitlaten, tuningbumpers, te grote spoilers, opvallende kleurtjes,… dan ben je fout bezig. Maar er zal heus wel een markt voor zijn, anders bestonden ze niet meer. Ik ben allesinds (zoals wel duidelijk was denk ik) géén fan. Ik verkies mijn simpele 924 boven al die Gemballa schepsels. Want in zo’n verkrachte CGT zou ik nog niet dood gezien willen worden. :puke:

Wes, er is heel wat meer gebeurd aan de auto dan alleen het uitlaatstukje er op schroeven. trouwens een low profile versie beschikbaar met slechts 4 pijpen. verder zijn de PCCB remmen ge-upgrade, motor getuned tot 400 Pk, interieur delen herdaan, … en als je de oranje gemballa striping en interieur accenten niks vindt, dan passen ze die naar wens aan. ik zou bijv. geperforeerd cognac leder kiezen, wie betaalt bepaalt.

per slot van rekening zou ik voor deze toch met plezier mijn boxster laten buiten slapen.

991gemballa.png

[quote=”deepee” post=193851]

Lijkt wel wat op deze:

saxo.jpg

Ik zie er het nut niet van in om je P een Auto5 kuur te geven, maar wat moet je anders met je geld als je een voetballer bent? 🙄

Gemballa mirage GT

gemballabiturbo.png

15 reacties aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 1,217)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.