Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie

• Mushroom
    Deelnemer

Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
      Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 1,217)
      • Fantastisch 😆 😳 😆

Jaja, Mush zijn auto’s wassen en daarna uiteraard droog rijden he… :coolness:

Nog een paar fotootjes posten en ik krijg hier iedereen nog bekeerd. :mrgreen:

Knappe bak Bruno. :applaus:

Allez, zo ziet mijn “hok” er momenteel uit ( met voorspoiler van mcklusky, waarvoor welgemeende dank ).
            Spijtig dat het genen “echten” is, als ik de prijzen op eBay USA zo eens zie. Toeme toch …
            Gelukkig heb ik al jaren fun met mijn BdB en dat is wat telt, niet ?

porsche-930-turbo-flatnose-c937424092014215704_61.jpg

Amai Mush uwe otto gaat nogal blinken 😆

Zucht…
                Straks ga ‘k Wes nog moeten gelijk geven :bounce: :bounce: 8)

930S1312758895.jpg
                  :coolness:
                  hetgeen ik hier bij denk als eerste is “miami vice”… en blazers met opgerolde mouwen

Een mede forumer die verder anoniem wenst te blijven vroeg me of ik deze foto even kon posten ! :think:

Ik heb hem al op de vingers getikt maar we zijn tot een akkoord gekomen dat hij, om te mogen blijven, een heel jaar elke week mijn auto’s komt poetsen 8)
                      Als je macht misbruikt moet je ‘t goed doen hé?! :mrgreen: :happy: :first:

Dus… you’re on your own boys! Overgeleverd aan de grillen van Wes 8)

@moderators …
                        Ik wil niet stoken maar WES verdiend hier toch echt wel een blaam om al die ranzige foto’s zomaar te posten ! :engeltje:
                        :mrgreen:

Ive

pff, lelijk of ni, ze mogen hem toch altijd op mijne oprit deponeren. je rijdt dan wel in een exclusieve wagen rond en naar de toekomst toe toch een investering denk k 🙂

[quote=”WES-RS” post=180907]
                            blabla

:hail: :hail: :hail:[/quote]

http://www.fejjaji-fojum.be

Pop-ups zijn aerodynamisch cool. :coolness:

De 935 heeft inderdaad geen pop-ups, maar wel een flatnose (daar doelde ik eigenlijk op). 😉

De 959, ja daar heb je volledig gelijk in! :puke:

*edit*

Ale, de laatste om het af te leren. 😈

flat.png

:hail: :hail: :hail:

Pop-ups zijn fout in ‘t algemeen 😈 :mrgreen: :happy:
                                De 935 heeft trouwens geen pop-ups, zijn lichten zitten in de bumper 8)
                                En tenslotte vind ik de 935 ook een lelijk hok, maakt me niet uit hoeveel races hij gewonnen heeft. In lelijkheid wordt hij alleen nog voorbij gestoken door de 959 welke Porsche’s interpretatie was van een 911 gestoken door een zwerm bijen :engeltje:
                                Ymmv :respekt:

Hoezo fout?
                                  Pop up headlights, do I really need to say more? :coolness:

Het was een originele optie op de 930 omdat de 935 zo in trek was.

Dus volgens jullie:
                                  – op een 935: JA
                                  – op een 930: NEE

Rare jongens die Porschisten… 🙄 😉 😆

Neenee, hier is’t ook Johnny…

Johnny & Marina :relaxman:

En nee Wes, ne flatnose is fout! 8)
                                    Alhoewel met de zotte prijzen die er de laatste tijd betaald worden voor de lufties én door hun kleine aantallen, ik deze ook nog serieus in waarde zie stijgen.
                                    Eén vraagje nog:

15 reacties aan het bekijken - 526 tot 540 (van in totaal 1,217)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.