Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
    Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 1,217)
    • OZ racing heeft er ook die hier sterk op lijken in hun “mito” gamma:

AH Car design Race 2000 build by schmidt

ik vraag het even na bij die kerel….

Ive

Dat zijn knappe velgen :wtf: Weet iemand welk merk deze zijn? :applaus:

@wes-rs

hier een paar foto’s van de van een duitse facebook vriend….zalig spel
              Als ik deze zie, dan heb ik altijd spijt dat ik geen plaats had om mijn 951 bij te houden

10480550_400911566714287_3171570053457507059_o.jpg

10363437_817172494960973_4004780740938758617_o.jpg

Optv.jpg

Was nog ff op tv in Ned.

😯 :respect2:

349421088368247.jpg

PB

Ibizake heeft nog een set BBS harten 5×130 tweedehands liggen (heb ik overwogen voor de 6tt :mrgreen: )

Enkel de harten 750€ d8 ik.

Dan blijf ik liever bij mijn eerste gedacht. Ik zou de BBS’en eventueel genomen hebben om “al ne keer te proberen”, en wie weet was ‘t wel knap op de Murano, maar als ze dan al reteduur gaan zijn + dan nog een hoop gedoe van ringen en velgbedden etc dan koop ik gewoon liever mijn eerste gedacht voor minder :engeltje:

Best lijkt mij om voor een nette tweedehandsset te kijken. Niet dat ze dan goedkoop zijn maar dan kan je wel aardig wat euro’s besparen!

Die velgen heb je niet voor 3.000 EUR, het dubbele komt meer in de buurt! Er staat op kijiji.de wel een set te koop voor 4.500 EUR in perfecte staat. Ibiz@ke is de invoerder in België, bs-wheels.be is zijn site. Die zwarte is trouwens de auto van Brian, de eigenaar van Rotiform zelf.

[quote=”WES-RS” post=179993]…klik voor meer info , verkoper is van Rotiform dus misschien kun je met hun contact opnemen? …[/quote]

de distributeur voor Belgie zit toch ook hier ook op PFB dacht ik …

$1800 om precies te zijn. Wel enkel voor de randen en binnenkuipen, dan heb je de harten nog niet. 😉

Available outers 1.5” – 6”
                              Available inners 5.5” – 11”

(klik voor meer info , verkoper is van Rotiform dus misschien kun je met hun contact opnemen?)

Dus voor een €2500-3000 zal je wel gesteld zijn vermoed ik. 🙂
                              Maar dan heb je wel een custom, 3-delige set BBS RS’en in een perfect passende maat voor jouw wagen. :up:

[quote=”WES-RS” post=179980][quote=”Mushroom” post=179971]Hoeveel inch zouden deze eigenlijk zijn? [/quote]

18″ met 16″ harten. ;)[/quote]

Dat hoort er me veel gedoe uit, en veel $$ 😕

jezus christus, foto 2, wat een velg zeg !

15 reacties aan het bekijken - 556 tot 570 (van in totaal 1,217)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.