Online Porsche pics

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Online Porsche pics

• Maker
    Discussie
  • Deze sticky topic dient om niet telkens een aparte topic moeten op te starten voor elke foto die je wil posten.
    Mooie foto gezien online? Plaats hem gewoon hierbij als één van de vele replies.

Hier alvast de aftrap…

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-10.jpg

RWB-Porsche-Meeting-Desktop-06.jpg

1_1400x1050.jpg

SpeedsterSCCoupe1.JPG

15 reacties aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 1,217)
    • uKD5O.jpg

tumblr_lw9gxxu41f1qltejzo1_1280.png

tennxx81347201594.jpg

tennxx631357490075.jpg

:respect2:

Die 964 met fuschen,Hélaas is deze pictune,want ken de eigenaar Matt,en momenteel staan er 3 delige erop 🙂

Een paar waterkokers…

:popcorn:

toeval wil dat ik die wagen ken,tis een fotoshop
              Deze staat in real life op eta beta turbos

Amai die 964 met die Fuchsen eronder ! :lekker: :lekker: Dat is af !!! :applaus: :applaus:

[quote=”SL33PY” post=121110]Uw bestelde 991??[/quote]
                  Verleden jaar tot 2x toe (via parallelimport) een nieuwe 991 besteld, Mahoganybrown, 2x problemen met de levering, 2x mijn voorschot teruggekregen.
                  Toen ik de 2e keer mijn voorschot terugkreeg werd er me in de firma waar ik als zelfstandig consultant werkte een andere job gegeven die ik totaal niet zag zitten en heb er dan -na een paar weken- ook voor bedankt.
                  Sindsdien heb ik overdag veel tijd om op ‘t forum te zitten 8) maar geen budget meer om 991’s te kopen 😉

Vergeet originaliteit !! ja, het is ik die dat zeg

:coolness:

:respect2: :respect2:

Het kleur is wel heel mooi voor deze wagen .Maar de Fuchsen zijn niet mijn ding ,Ja smaken kunnen (gelukkig )verschillen hè ,anders reden we allen met de zelfde wagen natuurlijk en dat zou pas saai zijn zeker :think:

Uw bestelde 991??

Dennengroen!!! :coolness:
                            En idd, op deze manier zijn ze wel knap op een 964, met het hart geanodiseerd…
                            Ik was van plan om deze op mijn bestelde bruine 991 te zetten en dan nog zwarte haaievinnen erbij :coolness:

Mooi toch Fuchsen onder een 964

[quote=”WES-RS” post=121028]Pascal: Een leuk alternatief voor je huidige Boxster? ;)[/quote]

Wie zal het zeggen, he Wes? 😉

web14201355243049.jpg

xduo_081199197376.jpg

venitianbluemetal.jpg

p6280011640.jpg

dagger_parts095.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1,201 tot 1,215 (van in totaal 1,217)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.