Onnodig quoten

Home Forum Porscheforum mededelingen Onnodig quoten

• Maker
    Discussie

• Wim

Hoi Forumleden, en mag ik jullie even er op attent maken om niet elke keer te quoten als je antwoord geeft op een vraag of op ander antwoord als deze gelijk het antwoord is op de post boven je.

Waarom vraag ik dit: omdat anders de draadjes niet perfect leesbaar zijn als je elke keer zo’n grijs vlak ziet voor je het antwoord ziet, leest zeer onrustig en verwarrend.
      Als je de quote gebruikt, doe je dit voor een post van een andere pagina of een waar er meerdere antwoorden tussen staan, en dan a.u.b het hoog nodige gebruiken voor je antwoord i.p.v de gehele quote.

Deze avond weer een half uur bezig geweest om alles weer aan te passen, en gelukkig zijn er leden waarbij het opvalt en reageren via PM, waar ik dan nietjes op antwoord.

Dus ik/wij Mods hopen dat je er een beetje op let in het vervolg.
      En komt ook weer ten goede van de opslag capaciteit van de server. 😉

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 90)
      • Nu praten we ergens over Hendrik. :up:

Er stonden voor mij 29 nieuwe berichten in dit topic,
        de helft ervan ging over tett’n, maar geen één tet te zien… 😕

Dus of ik wil tett’n zien, of ik ga onnodig beginnen quoten. 😈

[quote=”Mushroom” post=184610]

… je wil wel verder borduren op het feit dat zijn vrouw dikke tett’n heeft, dan kan je dat stukje over die dikke tett’n quoten en daaronder je antwoord schrijven 💡

[/quote]

OK, ik snap het nu wel. Ik had hier bijna heel wat gemist.
          :think:
          Maar vergeet je de foto’s niet, Mushroom?

[quote=”Sensa911″ post=184621]geen excuses nodig! dwaalspoor mods ontlasten , alleen slaag

geweten aarde ziel

Smakelijk alvast! :wink:[/quote]

Voila simpel…je drukt op quote…..er komt een blauw kadertje waarin de quote tekst zit…daarin kan je alles verwijderen wat degene geschreven heeft die je wil antwoorden.
            Enkel wat jij interessant vind kan je laten staan.
            Hetgeen jij wil antwoorden zet je achter de laatste quote ook het haakje laten staan

Neen neen StijnG, geen excuses nodig! En het was niet die opmerking die mij op een dwaalspoor bracht, die had ik wel door. De rest … dat was wat anders! En ik wil onze mods gerust wel ontlasten van corrigeer werk, alleen slaag ik daar voorlopig nog niet echt in. :bounce:

Maar ik probeer ondertussen mijn geweten te sussen door wat slijk der aarde naar het Porscheforum te sturen. Misschien koop ik zo mijn ziel wel vrij! :engeltje: :engeltje: :engeltje:

Smakelijk alvast! 😉

sorry voor de verwarring sensa911, het was gewoon een streepje absurde humor…..
                maar naar het schijnt is dat wel echt ons avondmaal

[quote=”Tett’n” post=184615][quote=”Dikke Tett’n” post=184612]Tett’n[/quote]

Hoezo niet? :happy:[/quote]

Quoten voor gevorderden :geek: 8)

PB

[quote=”Sensa911″ post=184612]Tett’n[/quote]

Hoezo niet? :happy:

Fout gequote Sensa 😈
                      Het stuk dat je quotte staat niet in ‘t grijs 8)

@ Sensa911:één woord over dikke tett’n en alles is opgelost :think: :happydance:

[quote=Mushroom]Questions, just shoot. Zolang het niet over die van ons haar… gaat 8)[/quote]

Dat is jammer want naast onze drang naar intellectuele bevrediging hebben wij ook onze fysieke noden … en aangezien ik sinds deze ochtend toch weet dat ik naar de hel wordt verbannen, ‘tja, dan kan zolang ik nog onder de levenden verkeer, er nog wel wat normoverschrijdend gedrag bij!

Toch bedankt Mushroom!! :first: :drink: :respect:

edit by Wim, dus pas na de naam van degene waar je van quote de tekst wissen tot je de zin hebt die je wilt hebben en de achterste quote ook laten staan.

Ik heb je antwoord een paar keren moeten lezen want ik zat op een dwaalspoor en toen … is het lente geworden, de regen stopte, het wolkendek brak open, zonneschijn, helderheid, verlichting : intellectuele bevrediging.

Nu kan ik terug gewoon aan ‘t werk en hebben jullie hopelijk minder werk.

Bedankt Wim! :respekt: :first: :drink: :up:

‘t Is simpel hoor. Ik ga een poging doen om het uit te leggen. :engeltje:

1. Je antwoordt gewoon op het bovenstaande bericht. Dat bericht bevat bvb. een paar foto’s. Als je daar alleen “knap” wil op antwoorden dan quote je NIET. Het is duidelijk dat je antwoordt op het vorig bericht en die foto’s (of een lap tekst) herhalen is overbodig.

2. Iemand schrijft een hele lap tekst over hoe hij zijn carburator uitgekuist heeft, hele hoop technische tekst, nen uitleg van men kan niet meer en terloops vermeldt hij ook dat zijn vrouw dikke tett’n heeft. Je snapt niets van zijn uitleg maar je wil wel verder borduren op het feit dat zijn vrouw dikke tett’n heeft, dan kan je dat stukje over die dikke tett’n quoten en daaronder je antwoord schrijven 💡
                              Een volgend lid die dan echter wil antwoorden op die uitgekuiste carburator kan dan weer het stukje over de carburator quoten 💡

3. Iemand schrijft een hele uitleg over hoe hij zijn carburator uitgekuist heeft en je antwoordt erop maar dat antwoord komt nou net op een volgende pagina te staan. Daardoor zien veel leden die alleen op de laatste pagina klikken die ganse uitleg niet meer, ze zien alleen jouw reply “goed gekuist”. Op dat moment is het ook done om de hele uitleg te quoten en die alzo mee te nemen naar de volgende pagina :up:

4. Je antwoordt op een bericht dat al een paar plaatsen hoger staat. Quote dan het stukje waarover het gaat en zet daar je antwoord onder.

Questions, just shoot. Zolang het niet over die van ons haar… gaat 8)

Wim

Dat vorige was gewoon even om te laten zien dat je niet moet quoten bij antwoorden in een rechtstreeks antwoord, anders wordt het onderwerp totaal onleesbaar.

Wil je iets quoten uit dat draadje en staat al een post of dir hoger, dan neem je hetgeen waar jij wilt op antwoorden mee als quote en schrijf jij je antwoord of vraag daarbij, maar buiten de quote, anders staat deze in het zelfde grijze vakje.

Ik hoop dat het nu duidelijks is.

I give up … nu snap ik er niks meer van… . Het avondeten van StijnG komt roet in mijn eten gooien … .

Als het je over een totaal ander onderwerp begint te schrijven lijkt het mij toch niet nodig om te quoten, want dan heeft die quote toch geen connectie met het nieuwe onderwerp dat je aansnijdt … 🙄 ❓ ❓

Sorry mods, stuur maar even een korte PM als ik het verkeerd doe. Ik wil gerust mijn eigen postings verbeteren, ik moet er alleen nog begrijpen hoe jullie het willen.

Euhm…
                                    Als je over iets totaal anders wil praten start je een nieuw onderwerp :first:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.