Onnodig quoten

Home Forum Porscheforum mededelingen Onnodig quoten

• Maker
    Discussie

• Wim

Hoi Forumleden, en mag ik jullie even er op attent maken om niet elke keer te quoten als je antwoord geeft op een vraag of op ander antwoord als deze gelijk het antwoord is op de post boven je.

Waarom vraag ik dit: omdat anders de draadjes niet perfect leesbaar zijn als je elke keer zo’n grijs vlak ziet voor je het antwoord ziet, leest zeer onrustig en verwarrend.
      Als je de quote gebruikt, doe je dit voor een post van een andere pagina of een waar er meerdere antwoorden tussen staan, en dan a.u.b het hoog nodige gebruiken voor je antwoord i.p.v de gehele quote.

Deze avond weer een half uur bezig geweest om alles weer aan te passen, en gelukkig zijn er leden waarbij het opvalt en reageren via PM, waar ik dan nietjes op antwoord.

Dus ik/wij Mods hopen dat je er een beetje op let in het vervolg.
      En komt ook weer ten goede van de opslag capaciteit van de server. 😉

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 90)
      • als het betrekking had op de directe post ervoor mag je niet quoten
        gezien dit over iets totaal anders gaat, veronderstel ik dat ik MOET quoten?

Correct me if I’m wrong
        :ass:

vanavond eten wij kip met rijst en tomaat….

[quote=”cabrio wim” post=184594][quote=”Mushroom” post=184591][quote=”PatrickB” post=184590]Da’s kut om te lezen zo. :engeltje: [quote=”Mushroom” post=184587][quote=”PatrickB” post=184584]Als je voor de eerste [ quote] begint te typen dan ziet dat er zo uit. :coolness: [quote=”PatrickB” post=184577][quote=”PatrickB” post=184576]

Je mag pas na de laatste [ /quote] je cursor zetten en eenmaal op enter drukken.

Doe je dat niet dan blijft je antwoord mee in het grijze gedeelte staan. [/quote][/quote][/quote]
          Voila, en als ik hier nu nog eens op reply met een quote dan zullen jullie wel snappen waarom teveel onnodig quoten het forum onleesbaar maakt zeker? :first:[/quote][/quote]
          Vind je?? 8)[/quote]

en nu weer door met het gewone werk. :mrgreen:[/quote]

Wim

[quote=”Mushroom” post=184591][quote=”PatrickB” post=184590]Da’s kut om te lezen zo. :engeltje: [quote=”Mushroom” post=184587][quote=”PatrickB” post=184584]Als je voor de eerste [ quote] begint te typen dan ziet dat er zo uit. :coolness: [quote=”PatrickB” post=184577][quote=”PatrickB” post=184576]

Je mag pas na de laatste [ /quote] je cursor zetten en eenmaal op enter drukken.

Doe je dat niet dan blijft je antwoord mee in het grijze gedeelte staan. [/quote][/quote][/quote]
            Voila, en als ik hier nu nog eens op reply met een quote dan zullen jullie wel snappen waarom teveel onnodig quoten het forum onleesbaar maakt zeker? :first:[/quote][/quote]
            Vind je?? 8)[/quote]

en nu weer door met het gewone werk. :mrgreen:

[quote=”PatrickB” post=184590]Da’s kut om te lezen zo. :engeltje: [quote=”Mushroom” post=184587][quote=”PatrickB” post=184584]Als je voor de eerste [ quote] begint te typen dan ziet dat er zo uit. :coolness: [quote=”PatrickB” post=184577][quote=”PatrickB” post=184576]

Vind je?? 8)

PB

Da’s kut om te lezen zo. :engeltje: [quote=”Mushroom” post=184587][quote=”PatrickB” post=184584]Als je voor de eerste [ quote] begint te typen dan ziet dat er zo uit. :coolness: [quote=”PatrickB” post=184577][quote=”PatrickB” post=184576]

Voila, en als ik hier nu nog eens op reply met een quote dan zullen jullie wel snappen waarom teveel onnodig quoten het forum onleesbaar maakt zeker? :first:[/quote]

[quote=”PatrickB” post=184584]Als je voor de eerste [ quote] begint te typen dan ziet dat er zo uit. :coolness: [quote=”PatrickB” post=184577][quote=”PatrickB” post=184576]

Voila, en als ik hier nu nog eens op reply met een quote dan zullen jullie wel snappen waarom teveel onnodig quoten het forum onleesbaar maakt zeker? :first:

PB

[quote=”stijnG” post=184578]PatrickB, je mag nie quoten goedverdoeme!!!!!! :relaxman:[/quote]

Correctie: er zou eigenlijk moeten staan “Niet ONNODIG quoten”
                    in dit geval was het nodig. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

PB

Als je voor de eerste [ quote] begint te typen dan ziet dat er zo uit. :coolness: [quote=”PatrickB” post=184577][quote=”PatrickB” post=184576]

Doe je dat niet dan blijft je antwoord mee in het grijze gedeelte staan. [/quote][/quote]

Yup! 8)

Aiiiii, nu heb ik die andere regel van niet te quoten op de tekst van je onmiddellijke voorganger overtreden. :bounce: :bounce: :bounce:
                          Zal ik nu branden in de hel, samen met al die andere zondaars zoals daar zijn Ferrari rijders, Lambo rijders, Opel Astra rijders … ? :what:

[quote=”stijnG” post=184578]PatrickB, je mag nie quoten goedverdoeme!!!!!! :relaxman:[/quote]
                            Test 123

PatrickB, je mag nie quoten goedverdoeme!!!!!! :relaxman:

PB

[quote=”PatrickB” post=184576]

Doe je dat niet dan blijft je antwoord mee in het grijze gedeelte staan. [/quote]

PB

[quote=”Sensa911″ post=184571]
                                  Bijkomende vraagje hieromtrent … als ik de quotefunctie gebruik, blijf ik in het “grijze vak”. Dit terwijl alleen de tekst van de voorganger in het grijs moet blijven staan en mijn tekst in een maagdelijk wit tekstvakje moet komen … alleen krijg ik dat maagdelijk wit niet te pakken. :engeltje:

Dokter Mod : wat moet ik doen?[/quote]

Excuses voor het tijdverlies dat je hebt door waarschijnlijk ook mijn verkeerd gebruik hiervan … ik ga mijn best doen om het niet meer te doen!

Bijkomende vraagje hieromtrent … als ik de quotefunctie gebruik, blijf ik in het “grijze vak”. Dit terwijl alleen de tekst van de voorganger in het grijs moet blijven staan en mijn tekst in een maagdelijk wit tekstvakje moet komen … alleen krijg ik dat maagdelijk wit niet te pakken. :engeltje:

Dokter Mod : wat moet ik doen?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 90)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.