Ontwerp nieuwe Mc Klusky site

Home Forum Porsche Links Ontwerp nieuwe Mc Klusky site

• Maker
    Discussie

• Kate Mcklusky
    Deelnemer

Heykes allemaal! Jaja, Kate is de verantwoordelijke voor het websitegedeelte van Mc Klusky Porsches. En ik heb vandaag wat zitten experimenteren 😆 .
      Ik heb één pagina gemaakt als test en natuurlijk ben ik benieuwd of het goed bevonden wordt door de leden van dit forum. Alle (zinvolle 😆 ) feed-back kan je hier geven! Hopelijk nemen jullie allemaal een kijkje op dit VOORLOPIG adres: http://lerweb.khlim.be/~projectwerk/mcklusky/ ❗ ONDERTUSSEN http://www.mcklusky.be ❗ En krijg ik de nodige reacties om dit nog beter te maken.
      Groetjes, Kate 8)

6 reacties aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
      • Beste forum’ers

De site staat online op z’n officiële webstek: http://www.mcklusky.be . Natuurlijk zijn alle reacties nog welkom! Er staan nog geen foto’s bij onderdelen en auto’s, maar dat is het werk voor de forumchief die ik dat dit weekend eens allemaal grondig zal uitleggen 😉 .

Zijn er nog dingen die jullie missen op deze website? Waar kan iets beter?… Laat het mij weten!

@911-lover
        : ik zou het niet weten… Heb de fotootjes van Dave gekregen, maar dat is best mogelijk! 8)

Veel plezier ermee!
        Groetjes Kate McKlusky

Dat ziet er inderdaad al zeer leuk uit.
          En die P die ken ik.
          Ik heb deze eens in mijn “Showcase” staan gehad op mijn site 😉

Knap !!
            Subtiel en to the point. Houden zo !

ken

[quote=”Kate Mcklusky”:h9ultvsx]Hey Ken

Ik maak sites met het macromedia pakket: Fireworks voor banners, afbeeldingen, buttons,… Dreamweaver voor het ontwerp van de site (dus idd ook met css en wanneer het sites zijn voor school ook alt-teksten etc) en onderaan zie je dus een ontwerpje in Macromedia Flash.

Groetjes Kate McKlusky[/quote]

Thx voor je reply
              Fireworks ken ik een heel klein beetje
              ik gebruik veel Adobe Photoshop 7 en ook nog Imageready 7 voor banners en buttons te maken werkt ook heel gemakkelijk vind ik.

Dreamweaver is heeel handig vooral voor een tabel aan te maken 🙂

heb je al gehoord van Adobe go live? is ook iets goed. Zelf heb ik het niet maar een vriend van mij werkt daarmee en het werkt zeer efficiënt

Veel suc6 en hou ons op de hoogte van de verdere evolutie 😉

Groetjes
              Ken

en ja mijn 100ste post is binnen 😀

Hey Kate,

zeker ni slecht!! Blijf zo verder doen en da komt zeker in orde!!
                er is al een animatie met Flash 7 in verwerkt heeeeel knap…
                en er zit ook al een klein beetje CSS in verwerkt…
                volgens mij is deze html gemaakt met een html editor nee? als ik de code bekijk?

Hey Ken!

Ik maak sites met het macromedia pakket: Fireworks voor banners, afbeeldingen, buttons,… Dreamweaver voor het ontwerp van de site (dus idd ook met css en wanneer het sites zijn voor school ook alt-teksten etc) en onderaan zie je dus een ontwerpje in Macromedia Flash.

Groetjes Kate McKlusky

ken

[quote=”Kate Mcklusky”:25w3vsxw]Heykes allemaal! Jaja, Kate is de verantwoordelijke voor het websitegedeelte van Mc Klusky Porsches. En ik heb vandaag wat zitten experimenteren 😆 .
                  Ik heb één pagina gemaakt als test en natuurlijk ben ik benieuwd of het goed bevonden wordt door de leden van dit forum. Alle (zinvolle 😆 ) feed-back kan je hier geven! Hopelijk nemen jullie allemaal een kijkje op dit VOORLOPIG adres: http://lerweb.khlim.be/~projectwerk/mcklusky/ En krijg ik de nodige reacties om dit nog beter te maken.
                  Groetjes, Kate 8) [/quote]

Hey Kate,

zeker ni slecht!! Blijf zo verder doen en da komt zeker in orde!!
                  er is al een animatie met Flash 7 in verwerkt heeeeel knap…
                  en er zit ook al een klein beetje CSS in verwerkt…
                  volgens mij is deze html gemaakt met een html editor nee? als ik de code bekijk?

6 reacties aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.