Onze Porsches

• Maker
    Discussie

• Anoniem

😯 911 2.7 bj 1974… 8)

groetjes,

Jo :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 458)
      • mooi mooi mooi

héle mooie porsches ❗
            zal ook eens foto’s moeten plaatsen.
            maar weet niet hoe 😳
            Zal eens lezen hoe.
            maar zal toch nog even wachten tot de nieuwe aanwinst hier is 😆

ken

Thanks voor je uitleg Moby.

je moet er iets voor over hebben natuurlijk 😀
              je zit er natuurlijk wel op je gemak in zeker dus dat valt allemaal nog wel mee zeker

Veel plezier ermee

Ja Ken, mijn 996 is verlaagd van de fabriek uit. Het rijden is wel een tikkeltje harder dan normaal, maat dat hoort erbij zeker hé.

Voor Porschke: het voornaamste verschil tussen de 944 -boxster – 996 is de power van de 996. ( meer dan 100 PK verschil )
                Qua confort moet ik de boxster zelfs op de laatste plaats zetten omdat ik redelijk groot ben (1.89 m) In de boxster had ik persoonlijk het minste plaats.
                Aan de boxster heb ik wel meer plezier gehad dan aan de 944 omdat dat geen cabrio was. Ik hou vooral van het “open en vrije” gevoel.
                Bij de 996 heb ik een hardtop in de garage staan voor als het begint te winteren, zodus nu kan ik van de cabrio genieten in de zomer en van een geslotenwagen in de winter.

Als ge nog vragen moest hebben, – vuur maar af.
                CU
                Moby

mooie cabrio met de juiste subtiele touches om haar uniek en klassevol te maken,

kun je wat verschillen geven tussen de wagens(944-boxster-911) qua comfort, prestaties,… lijkt me leuk om eens te horen 😉

ken

je porsche hangt mooi op de velgen
                    is hij/zij verlaagd?
                    mag zeker gezien worden

ik wens je veel plezierige en veilige km’s toe

Ziet er zeer proper uit, ook mooie velgen eronder, proficiat, nu nog mooi weer bestellen hé (en voor mij ook graag 😉 )

na een 944 S2 en een Boxster ben ik nu de trotse bezitter van een 996 carrera2 cabrio 😀 D D
                        Als het lukt staat hieronder de foto

In een weer zoals vandaag, liever niet Robbie.

Hallo,

knappe turbo, nu samen met Michel naar het werk… 😉

Knappe 965! Veel plezier en veilige km’s gewenst.

Bad Boys, Bad Boys, what you gonna do when they come for you…

…mooie klassieker in spe heb je daar aangekocht!!! Veel lol en fun ermee! 8)

Zééér zééééééééér zéééééééééééééééééér mooie wagen.
                                    veel succes ermee

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 458)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.