Onze Porsches

• Maker
    Discussie

• Anoniem

😯 911 2.7 bj 1974… 8)

groetjes,

Jo :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 458)
      • Ook mooi “kerkhof” vooraan 😉 )

Zeer mooie foto’s Mich

Heb met het mooie weer “en passant” nog wat kiekjes genomen van de 911…

Tja, is idd veel geld elk jaar…

Voordeel van mijn elfje is dat die plaat mij slechts 28€ per jaar kost.
              Geizen de nummers op de plaat ga ik ze echt wel niet snel binnensturen, das er eentje om bij te houden 😀

Ik heb onlangs ook twee platen terug gestuurd , maar heb er nog drie (waaronder natuurlijk de Porsche) 😉

da vinnik ook straf… 😮 ma ergens kan ik u wel volgen hoor luc… de staat profiteert ervan hé…

Luc??? Zelfs de mijne zijn broer? 😥

Jammer!!!

Kan je er zo voor een rit geen Z-platen onder zetten? (ik weet daar niet veel van hoor…)

Want allé, wat is nu een rit zonder u? 😈 😉

Dus we gaa U niet snel meer zien op ne rit dan Luc ? 😥 😯

Héhé den dave heeft zijn rally wagen dus verkort 😆
                        Trek het u niet aan vriend ik heb vandaag 3 nummer platen binnen gestuurd, dus voor het moment heb ik geen enkel Porsche meer die is ingeschreven juist nog 530d,M3, fireblade,en mijn VW caddy. Ik heb voor niets nog tijd enkel nog om te werken en als op zondag de zon er is dan zit ik op de schelde dus waarom nog 6500 euro extra betalen voor dingen die daar maar staan te staan.

[quote=”mcklusky”:io5b4v53]Allez 924 moet gij nu alles verraden… 😈
                          [/quote]
                          Dat kon ik gewoon nie laten 😈

david, je doet me weer iets aan he. dat plaatsgebrek is echt wel erg. moet heel dringend een opslagplaats vinden hier in de buurt, dus als iemand iets weet. dat ze bij u mogen staan is geen probleem maar ik moet momenteel 6 autos die nu nog bij de eigenaars staan afbreken en ik moet die stukken kwijt geraken, liefst in rekken, mooi gesorteerd 😀
                            nu over die blauwe david, anders stuur je maar is een sms of een mailtje met de vraagprijs. 😉

Dieter

ken

[quote=”mcklusky”:3dqwl3p5]nee blikschade met een serieuze rekening…[/quote]

ai das nooit plezant…
                              Een geluk dat jezelf niets hebt natuurlijk!!!!

nee blikschade met een serieuze rekening…

ken

[quote=”mcklusky”:vs7o21r9]Allez 924 moet gij nu alles verraden… 😈

jaja is idd een 924 omgebouwd naar nen hele brede 968
                                  en door mijn jammerlijk ongeval met mijne daily driver komt hij terug te koop ,

dus als er liefhebbers zijn voor een ideaal autoke voor de place ma tu vu…

Stuur me dan maar een PMeke[/quote]

ongeval voorgehad… toch ni te erg hoop ik?

ken

Dan waren mijn gedachten dus toch correct, ikke daarstrx foto’s aan het vergelijken enz… de achterkant is is wel 968 look
                                    Spijtig dat er natuurlijk niet meer foto’s opstaan, maar die volgen zeker wel

allé nu ga ik toch met een gerust hart slapen 😀 D

15 reacties aan het bekijken - 211 tot 225 (van in totaal 458)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.