Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Onze Porsches
- Dit onderwerp bevat 458 reacties, 78 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 7 maanden geleden door Anoniem.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Allez 924 moet gij nu alles verraden… 😈
jaja is idd een 924 omgebouwd naar nen hele brede 968
en door mijn jammerlijk ongeval met mijne daily driver komt hij terug te koop ,dus als er liefhebbers zijn voor een ideaal autoke voor de place ma tu vu…
Stuur me dan maar een PMeke
waar ziet gy ne 968 8)
[size=59:3q3brtaf]het is een 924 😆 [/size]
Diet , ik heb nog plaats zat .. dus euh, als dat een probleem is…
Maar je ziet maar hé… ik gaf het maar even aan…
volgende week als ik hem wa opgekuist heb gaat hij het www op… zal mn geld goed kunnen gebruiken, (van tegenslag gesproken 👿 )
[quote=”mcklusky”:1iwkt1nw]Nee gelukkig niet , nu wel weer nen hoop kosten en zodoende weer één en ander verkopen hé… geen interesse in die blauwe ? 😆 😉 [/quote]
Blij te horen dat je zelf geen schade hebt opgelopen, das toch het belangrijkste !
Uiteraard wel een zware tegenslag natuurlijk…Ga je hem laten maken of is het ne perd-total ?
david, had ik dat nu deze morgend geweten dat je die verkocht had ik interesse gehad, maar ik ben net bij iemand geweest en heb daar een aantal 944-en gekocht waardoor ik nu met een groot tekort aan plaats zit. ik ga ze al moeten stapelen denk 😉
dieter
Nee gelukkig niet , nu wel weer nen hoop kosten en zodoende weer één en ander verkopen hé… geen interesse in die blauwe ? 😆 😉
hey koen, merci voor het aanbod. maar ben vandaag naar een depaneur gaan kijken en heb er een optie op genomen, donderdag ga ik kijken met een goeie kameraad en vakman op gebied van auto’s 😉 hopelijk zet die het licht op groen.
@ david: das niet zo goed he, uw auto wat korter gemaakt, zelf toch niet gekwetst?Dieter
[quote=”mcklusky”:t2s2px07]Ik heb dus voor de verandering de zwarte 944 look verkocht en een andere project porsche gekocht… veel ga ik er nog niet over vrijgeven, ook niet veel foto’s, want er is nog een massa werk aan…
Onze hond Bulleke heeft em alvast goedgekeurd !
heb hier in de geburen nog zo ene staan, ne gele, foto’s laatst naar jou verstuurd,
origineel ne 924, NL papieren….[quote=”diet”:1whyd413]ik heb helaas nog geen depaneur gevonden, ben altijd juist te laat, [/quote]
Depanage Koen staat steeds voor je klaar 😈 😉
Aangezien ik mijne daily driver een meterke korter gemaakt heb zal de aankoop van die motor nog efkes moeten wachten , eerst moet mijn werkpaard weer gerepareerd worden… 🙁
ik heb helaas nog geen depaneur gevonden, ben altijd juist te laat, die van zedje is ook verkocht. als je die motor moet hebben, kunnen we die beter bij u thuis eruit halen he, ik heb een giraffe, kom ik wel is een dagje tot daar. anders bel je me in de week maar en dan spreken we wel iets af 😉
groetjes
Ge zegt daar zoiets 😉 en de sportuitlaat kan ik ook gebruiken… 😳
@david: als je wil kan je die motor van die zwarte 924 voor een zacht prijsje hebben 😉
groetjes
[quote=”benny”:3kt4gzsb]Hallo eindelijk heb ik mijn droom porsche, hij heeft als belangrijkste opties mooie velgen ,schuifdak,xenon,navi groot scherm,enz;;;;; 😀
mooie wagen Benny….van harte 😀
Ook bij Hermens gekocht zie ik… 😉 die heeft wel vaker mooie dingen staan aan een correcte prijs!
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.