Onze Porsches

• Maker
    Discussie

• Anoniem

😯 911 2.7 bj 1974… 8)

groetjes,

Jo :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 458)
    • ken

ja Jo ik woon in Zaventem dus dat is niet zo ver van Aarschot…
        ik hoop dat ik dit jaar eens kan meegaan met een event want vorige jaar is dat spijtig genoeg niet gelukt door het vele werk

0

Yep ik ben van Glabbeek, 10km van Tienen en 20km van Aarschot

Leuk een Porsche uit mijn geboortejaar, hij is maar een half jaar ouder dan ikzelf 😀

0
          Anoniem

We hebben de Porsche gekocht in 2003.
            Nog mensen uit de streek hier, ja toch?

Groetjes,

Jo

0
            ken

Hey Jo

Welkom hier
              knappe wagen 😉
              heb je de wagen al lang ❓

Aarschot dat is niet zo ver van bij mij…

0
              Anoniem

8) jawel, een 2.7 G-model van 1974. 😛
                Oorspronkelijk vipergroen diamant, in Italië (waar ie verkocht is in juni 1974) lang geleden in het Indisch rood gezet (van binnen en van buiten), met een zeer goede anti-roestbehandeling, magnesium motorblok met 150pk met alusil-cilinders. Zilverkleurige cookie-velgen. Enige optie was een driespakig lederen carrerastuur, later vervangen door een Momo racing line-stuur. Wagen is via Nederland tot ons gekomen.
                Nu is de wagen terug in het Indisch rood gezet, verse spatborden vooraan , bij de revisie werden dilivar-tapeinden geplaatst en de versleten alusilcilinders vervangen door nieuwe Mahle-nicasilexemplaren en zuigers met met hogere compressie (van 8.0 naar 8.5), hierdoor heeft de wagen iets meer vermogen. De oorspronkelijke cookies zijn uitgerust met Michelin XWX oldtimerbanden in de juiste maat van 185/70VR15 (cfr ferrari, Lamborghini en Citroen SM uit die tijd, ontworpen voor 300km/h), de velgen op de foto zijn cookies met zwart hart en Michelin Pilots 195/65VR15.
                Jij in Tienen, ik in Aarschot, we kunnen eens een meetinkje doen… 😉

0

hallo jo, jou porsche 911 lijkt me ook een 2.7 van ergens halverwegen de jaren zeventig? als locatie geef je vlaams brabant op, ikzelf ben van tienen, ook uit deze regio? ik zet mijn “elfje” er ook maar fier tussen! groeten jeansprint 8)

[url=http://putfile.com/pic.php?pic=1/214230868.jpg&s=x11:3n8t4yrv]

0
                  Anoniem

Tijd om ook eens een foto van mijn elfje te plaatsen…

oorspronkelijke toestand bij aankoop:

groetjes,

Jo

0
                    S2

Supermooi is nog een understatement! Wow 🙂

0

Weliswaar niet zelf genomen, maar deze is toch SUPERMOOI.

0

Ik heb een zeer goede fotograaf waar ik tegen op kijk en volle respect heb voor zijn foto’s.
                          Dat is mijn grote drijfveer om te proberen even goed te worden als hij.
                          En ja , het is een bekende van hier 😉

0

Spot on !!!
                            Die laatste !! Fwie fwieuuuwwww 😯
                            Wagen staat ook prachtig geparkeerd, je hebt er verstand van !

0

[quote=”Mushroom”:2c01n874]Getverderie !! 🙂
                              Ik ga eens met mijne Boxster tot bij jou komen denk ik !
                              Ik vind ze ook altijd heel mooi gefotografeerd dicht bij iets “industrieels”, één of ander high tech bedrijfje, of een verlaten steengroeve oid.[/quote]

Zoiets bedoel je 😉 (ps : heb ik zondag ook gemaakt)

@Rufie
                              : WAAAAAW , ik ben vereerd 😆

0

Koen, ga maar eens kijken op mijn blog. Klein verrassingske voor jou 😉

http://rufie-porsche.skynetblogs.be/

0

Getverderie !! 🙂
                                  Ik ga eens met mijne Boxster tot bij jou komen denk ik !
                                  Ik vind ze ook altijd heel mooi gefotografeerd dicht bij iets “industrieels”, één of ander high tech bedrijfje, of een verlaten steengroeve oid.

0

inderdaar zeer mooi, zeer subtiel met die lichten 🙂

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 458)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.