Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Onze Porsches
- Dit onderwerp bevat 458 reacties, 78 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 7 maanden geleden door Anoniem.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Anoniem14 september 2005 om 13:58
@ mushroom, er zijn wel P’kes met een trekhaak ze;
[quote=”Mushroom”:1wcicqyn]@ RSR : Een trekhaak op de Opel zal het waarschijnlijk worden, maar toch droom ik nog stilletjes van met de haren in de wind naar Moerzeke te rijden om er te gaan jet-skieën. Het is gewoon leuker om met goed weer topless te rijden en jet-skieën doe je nu eenmaal pas op warmere dagen 8) [/quote]
En waarom niet aan het VVW in Dendermonde dat is daar toch ook leuk ik ben daar zelf lid. Zeg effen iets anders waar is je 911 eigenlijk naar toe gegaan ? ik heb dan ook nooit het probleem mogen vinden.
Luc
[quote=”Mushroom”:j8x17guf]@911-lover : heb spijtig genoeg die dag al andere plannen 🙁
@stefx : Keuze uit Saab en Opel ? En dan Opel nemen ?? Ik heb keuze uit een witte Astra, of een witte Astra, of … een witte Astra 🙂 wij mogen niet kiezen. Hoewel.. de nieuwe firmawagens zouden grijs metallisé worden. Maar ja, de Astra doet z’n job, ik mag echt niet klagen over die wagen, hij heeft nu 120.000 km. op 2.5 jaar, net evenveel als m’n Boxster op 8 jaar.[/quote]
Ik ben niet echt wild van opel of van saab dus is het eerder een rationele keuze
Saab is duuder en kleiner. Nu heb ik een Vectra GTS full option ipv een Saab 93 met bijna geen opties…
Nu is die opel geen slechte auto hoor, is ondertussen al mijn derde en ik moet eerlijk toegeven dat ze met hun laatste modellen een grote sprong vooruit gemaakt hebben…Heb jij je Boxter al 8 jaar ?
Spijtig dat je niet op de herfstrit kan zijn
Hey Bart, long time no see. Heb je eindelijk dan toch je Boxster gevonden? Vond in ieder geval jouw 11’je vroeger een moordkar.
@911-lover : heb spijtig genoeg die dag al andere plannen 🙁
@RufieF6 : foto’s zijn genomen in de wijde omgeving van Nieuwpoort.
@ RSR : Een trekhaak op de Opel zal het waarschijnlijk worden, maar toch droom ik nog stilletjes van met de haren in de wind naar Moerzeke te rijden om er te gaan jet-skieën. Het is gewoon leuker om met goed weer topless te rijden en jet-skieën doe je nu eenmaal pas op warmere dagen 8)
@stefx : Keuze uit Saab en Opel ? En dan Opel nemen ?? Ik heb keuze uit een witte Astra, of een witte Astra, of … een witte Astra 🙂 wij mogen niet kiezen. Hoewel.. de nieuwe firmawagens zouden grijs metallisé worden. Maar ja, de Astra doet z’n job, ik mag echt niet klagen over die wagen, hij heeft nu 120.000 km. op 2.5 jaar, net evenveel als m’n Boxster op 8 jaar.
[quote=”RufieF6″:2lf51ikz]mooie boxster Mushroom. Blijkbaar van het Gentse zoals ik. Ziet er mij een typisch Leielandschap uit 😉
Kom maar eens af naar HerfsritRufie[/quote]
Nee RufieF6 hij is niet van Gent maar van Dendermonde staat dan ook op zijn site vermeld.
mooie boxster Mushroom. Blijkbaar van het Gentse zoals ik. Ziet er mij een typisch Leielandschap uit 😉
Kom maar eens af naar HerfsritRufie
Mushroom
Een trekhaak voor je Boxster 😕 wink: .
Nu wat die water lek betreft bij je Boxster dat is ook een gekend probleem aan die wagen 8)Luc
[quote=”cab ’88”:bbflrs5a]idd. maar op die foto van mushroom zie ik enkel een schone boxter en enkele boten. Ik zat al naar het water te kijken waar die flippers zaten ! 😉
Ik vind hier geen foto’s van flipperkasten ze ;[/quote]
Zie eens naar zijn site www die er onderaan op staat 😉
[quote=”Mushroom”:1wbhydcm]Kan iemand deze post deleten ??
Major f*ck up ! 😳 [/quote]Tja, als je begint over trekhaken op P’kes….. 😆
Je kan wel zelf je post editeren en er stukken van weghalen door de edit knop rechts bovenaan je post te gebruiken.
Dit kan je uiteraard enkel voor je eigen posts 😉Heb trouwens ook een opel als firmawagen… Hebben enkel keuze uit opel & saab 🙁
Hi,
Bedankt alvast voor de positieve commentaar op mijn Boxsterke.
Heb vandaag telefoon gekregen van Carrera motors (ik was m’n wagen daar vrijdagavond gaan halen) en blijkbaar is het standaardprocedure van Porsche om met een groot onderhoud de wissers te vervangen, ik ben dus een Opel garage (firmawagen) gewoon en daar doen ze dat dus niet 😕
De gecodeerde sleutel zou in m’n asbak moeten liggen (???) en over die reiniging binnen en buiten heb ik maar gezwegen.Betreffende de flippers …
In mijn “profile” staat er een link naar mijn homepage http://www.mushroom-amusements.com , het is begonnen als een hobby en is nu een beetje bijberoep geworden. bij mijn “collectie” staat er ondermeer een “Checkpoint” flipper wat eigenlijk een Porsche flipper is maar om een dure (of geweigerde) licentie te vermijden wordt Porsche niet op de kast vernoemd.
En onder “projects” staat een flipper waar ik nu volop aan bezig ben om er zelf een Boxster flipper van te maken. Wish me luck, I’m gonna need it ! 😕Nog een vraagje waar ik eigenlijk het antwoord al op weet maar het is eigenlijk voor een goede zaak : bestaan er (afneembare) trekhaken voor Boxsters ? Ik weet het : Neen !! En het is eigenlijk ook heiligschennis, maar ‘t is eigenlijk om deze twee knapen mee te trekken…
Dit achter een Boxstertje zou eigenlijk wel de max zijn, vinden jullie niet ? Het snelste remorquesken van heel Belgie !! 😯
En while I’m at it : wat zijn een stel 17″ velgen van op een Boxster nog waard en heeft iemand interesse ?? De velgen zijn in heel goede staat zonder stoepschade, de voorste banden zijn nog goed, de achterste hebben het beste gehad maar zijn vlekkeloos door de keuring geraakt en eens door de keuring heb ik mijn 18’ers laten steken.
Iedere keer dat ik zo’n arm boxsterke zie met de standaard 16″ moet ik me tegenhouden om niet te gaan vragen aan de mens die ermee rijdt of hij niet liever een stel 17″ zou hebben 8)Anoniem13 september 2005 om 00:37idd. maar op die foto van mushroom zie ik enkel een schone boxter en enkele boten. Ik zat al naar het water te kijken waar die flippers zaten ! 😉
Ik vind hier geen foto’s van flipperkasten ze ;
Flipper kasten dat ken je toch hoop ik met die ballekes .
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.