Onze Porsches

• Maker
    Discussie

• Anoniem

😯 911 2.7 bj 1974… 8)

groetjes,

Jo :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 458)
    • Anoniem

bangelijk mooie velgen….:-) )
        [size=59:3mhqaozz]heb ik ook [/size]

ziet er heel strak uit.

Van harte welkom hier.
          Mooie Boxster heb je 😯
          En dat van die Porsche Garages. Ik ga ook niet meer bij de officiele dealer voor deze streek .Ik heb daar ook enkel negatieve ervaringen mee gemaakt.
          Succes met je prachtsuk en wie weet tot op de Herfstrit 😉

Niet echt normaal, nee…

Ik zou daar zeker niet teruggaan.
            Zelf ga ik ook niet bij een officiele dealer.
            Heb zowiezo een hekel aan van die grot garages; als mijn wagen binnengeweest is spreek ik graag met de persoon die eraan gewerkt heeft en niet met een receptioniste of iemand van het onthaal die enkel maar je rekening willen leeghalen.

Van waar ben je ergens ?

Er zal zeker wel een goede garage bij je in de buurt zijn die Porsche kennen.

Anders zal je via dit forum wel aan een goed, betrouwbaar adres geraken.

In ieder geval welkom.

Kan misschien ineens meerijden in de herfstrit ? http://www.clada.be/porscheforum/viewtopic.php?t=1007

Leuke flippers trouwens! Ben nog steeds van plan er ooit eens ne leuke in huis te zetten…

Howdy !
              Heb eerder deze week dit forum gevonden en heb nu pas tijd gehad om eens een post te maken. Ik ben Bart en de fiere eigenaar van een zwarte Boxster. Een foto zegt meer dan 1000 woorden, dus hier istie …

Porsche verslaving is begonnen in de late jaren ’90, altijd gedroomd van hoe het zou zijn om een Porsche te hebben etc.. en uiteindelijk door toedoen van een vriend een 911 (’78, Targa, 3.0) gekocht. Mooie wagen maar je kon er op tijd geen olie ingieten ook al was hij langs onder poederdroog.
              Nu ik ben nogal een freak op het gebied van alles graag mooi te hebben, en het interieur van mijn “elfje” was toch niet meer wat het was, het Targa dakje (volledig vernieuwd door mij) was al eens airborne geworden doordat ik het vergeten vergrendelen was enz.. vandaar de 911 van de hand gedaan en op zoek naar een 964 !!
              Zo gezegd zo gedaan, echter was net de manier van inschrijving veranderd waardoor een wagen van meer dan 15 jaar ineens niet meer zo goedkoop was om in te schrijven. Ik ben een simpele werkmens en ik kon me de taksen, verzekering, BIV etc.. voor een 964 niet permitteren dus wat nu gedaan ?? Bovendien had ik het probleem van welk carrosserietype te nemen : de Coupe vind ik het mooist, maar mijn P komt alleen buiten bij goed weer en dan heb ik graag een Cabrio, maar die hun lijnenspel is dan weer zo mooi niet meer enz.. Na lang tobben dan toch maar eens een Boxster overwogen, was wel iets duurder in aanschaf (tov een vroege 964) maar tax en verzekering vielen heel hard mee én de Boxster heeft een prachtig lijnenspel.
              Paar maand gezocht want het moest persé een zwarte zijn, handgeschakeld en met airco en zetelverwarming. Uiteindelijk eentje gevonden en hij is nu een dikke 2 jaar in m’n bezit.
              Ondertussen heb ik al witte pinkers gestoken, 3-delige 18″ RH velgen met gepolierde rand, interieur in arctic grey gezet en de wagen laten verlagen met een set H+R veren. It’s a sight to see 8)
              Nu, hoe mooi hij ook is, toch ben ik nog niet gespaard gebleven van technische moeilijkheden. De wagen lekte, bleek stil te vallen, had bij warm weer piepende ruiten etc.. de boel binnen gestoken bij Porsche in St-Denijs Westrem en bijna 2000 Euro (!) lichter moest alles in orde zijn… niet dus , piepende ruiten was opgelost (bekend Boxster probleem blijkbaar), het stilvallen was ook opgelost (bekend Boxster probleem blijkbaar) maar het lekken niet. Dit zou nu bij zijn laatste onderhoud moeten opgelost zijn dus I’ve got my fingers crossed .

Vraagje : vinden jullie het normaal dat :
              Een officiele Porsche garage ruitenwissers vervangt zonder boe of ba die pas twee maand geleden reeds vervangen waren door mezelf (BOSCH ruitenwissers) ?
              Een officiele Porsche garage een reinigingsbeurt binnen & buiten aanrekent terwijl de auto even vuil terug afgleverd wordt ?
              Een officiele Porsche garage je gecodeerde sleutel voor je 18″ velgen kwijtspeelt ? (hiervoor moet ik bellen, mijn gereedsschapszakje lag bij aankomst thuis gewoon open in de voorste koffer en ik mankeer dat “doeiken” om mijn velgen kunnen los te draaien)

IDD het was gisteren zeer mooi weer en ik heb dan mijn PK’s eens losgelaten op de schelde hier 8) en zeker als je over een stuk hout gaat dan vlieg je pas 😕 (

Luc

IDD

Ik heb er gisteren ook weer overvloedig van genoten 😀

Prachtig, is nu het ideale weer voor met de P buiten te komen 😆

Vandaag prachtig weer geweest !
                      Heb nog wa fotootjes genomen. 😀

[url=http://imageshack.us:8d55tkub]
                      [url=http://imageshack.us:8d55tkub]

Hallo , ik ben blijkbaar te laat met mijn raad.
                        Probeer wel aub een kleinere avatar te gebruiken (max 150 x 100 pixels)om het forum leesbaar te houden. 😉
                        BTWwelkomop dit forum

eindelijk gelukt pffffff
                          wa een operatie ja

[quote=”stefx911″:7kb7rjuo]Yep, is in 92 ingevoerd. Heb ook de US papieren ook nog en het OB van ginder.. Heeft in California en Texas gereden.
                                Heeft dus ook airco… en die werkt 😉

Heb nu nen anderen bumper liggen met de europese bumperstukken. Moet nog gespoten worden…[/quote]

Als je hem afschuurt met een P800 en je brengt hem bij mij dan wil ik die wel spuiten voor jou voor een mooi prijsje een echte dump prijs.

Yep, is in 92 ingevoerd. Heb ook de US papieren ook nog en het OB van ginder.. Heeft in California en Texas gereden.
                                  Heeft dus ook airco… en die werkt 😉

Heb nu nen anderen bumper liggen met de europese bumperstukken. Moet nog gespoten worden…

Prachtig stefx911 !
                                    Die bumpers achteraan zien er groot uit. Import uit de U.S. ?

15 reacties aan het bekijken - 406 tot 420 (van in totaal 458)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.