Onze Porsches

• Maker
    Discussie

• Anoniem

😯 911 2.7 bj 1974… 8)

groetjes,

Jo :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 458)
      • Knap bakje Olaf.
        Wanneer spreken we af voor de oude .
        Ik wacht erop 😉

Mooie aanwinst Olaf !
          @ Luke : hehe, neen geen bodybag. Misschien een koffer vol geld om een GT3 RS te kopen ? 😀

Mooi duo Olav, Proficiat met je nieuwe aanwinst, ziet er super uit en prachtige kleur by the way…

Tof hé SidewinR…op dat duo mag je terecht fier zijn! 😀

Hier een paar fototjes van mijn “nieuwe” daily driver samen met mijn Porscheke, nadat ik ze beiden met een wasbeurt verwend had 🙂

Groetjes,

SidewindR.

mooie foto’s ❗ ❗ ❗ ❗

[quote=”911-lover”:12gw0cti]

Rufie

[/quote]

die linkse, da’s een tweelingzusje van die van mij 😯 😀
                  had ze ook zien staan en fotooke gemaakt,
                  de 944 had amper een 70000 km op de klok
                  dacht dat ik er al weinig had…
                  met cuppies toch wel mooier 😀 D D

ps heeft Rufie een bodybag achterin liggen??? 8)

heel mooi mich jouw rs heb hem ook gezien 😀
                    jalourshijd is er altijd 😉

Ken,

foto blijft foto hé 😉 …hiermee wil ik zeggen dat de RS er op de foto’s beter uitziet dan irl…hij is dus zeker ni perfect hoor, maar wel nog in mooie staat voor z’n leeftijd 😉

ken

ff ook iets achter late hé na het zien van zo’n vette wagens 😈

Mich ne dikke proficiat met uwe RS ne hele dikke bak, ene om bij te houde!!!! op de foto’s te zien is hij in zeeer goede staat, zo houde, ma da zal wel geen probleem zijn!!!! veel rijplezier met uw prachtige wagen!!!
                        de nummerplaat is zeker van toepassing op waar hij opstaat.

nu ff verder de andere posten lezen

Prachtige fototjes allemaal!!! 😯 🙂

Ik was daar idd ook, helaas maar een paar uurtjes wegens een 25j huwelijksfeest zaterdagavond… (Dat het een super feest geworden is maakte wel veel goed 😉 )

Good catch dus Koen 😀

Zelfs al waren het maar een paar uurtjes, dat is toch steeds weer voor de volle 100% genieten hoor! Heb zelfs de kans gehad om even mee te doen met die Porsche Driving experience slipcursus-ding (pff ‘k weet de naam niet meer 😉 ) wat ook super was. En dat met het geluid van al die GT3’s op de achtergrond 😀

Volgend jaar probeer ik echt langer te gaan, misschien neem ik verlof op vrijdag…!

SidewindR.

PS: Oh en prachtige RS Mich!!!!

Idd mooie wagen.
                            Ik heb er ook een paar plaatjes van gemaakt waaronder deze (volgende keer wel je gordeltje netjes hangen hé Mich 😈 😆 )

Enkele andere gespotte wagens van hier

Rufie

SidewindR

PPP356

S2

Setakira

En Setakira en 911-lover (ikzelf dus)

En de Martini met Chris_lbr aan het stuur

En misschien nog verschillende andere hier waar ik niet zo dadelijk de wagen aan de eigenaar gelinkt heb. Het waren er ook zoveel 😉

@Mich , Ik weet waar je je fotootjes vandaan hebt 😉 KLIKKERDEKLIK

Zeer mooi !

Alles klopt aan die wagen ; type & kleur & nrplaat 8)

VERY NICE Mich!

Plaatje staat ’em ook prachtig!

…et voila…paar foto’s vanop de Porsche Days @ Spa

PROFICIAT Mich!

Hoe een frustrerende ervaring toch mooi verteld kan worden, echt genoten van je proza!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 458)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.