Ooit had ik een 924…

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s Ooit had ik een 924…

• Maker
    Discussie
  • Ooit had ik een 924 uit 1979….

Was nog een beetje werk aan tot water er anders over dacht… :bounce:

Attachments:
    • scannen0001.jpg
    • scannen0002.jpg
8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • 😳 :mrgreen:

😀

dus alleen mijn fiets was nat. En mijn meisje natuurlijk

Euh, willen we dat allemaal wel weten? 😀 😀 😀

Je zal idd op vandaag maar in de schoenen staan van die duizenden bewoners in Zuid Engeland die al weken kniehoog onder water staan. Jaren lang gewerkt en gespaard voor huisje, … en je droomauto.

Alle paraplus gaan er nu open: verzekeringen doen moeilijk, politiekers wringen zich in allerlei bochten, verantwoordelijke ambtenaren praten jarenlange desinvestiring goed met “meest extreme regen in 250 jaar”, … :bounce: .

Straks komen er weer een hoop RHD oudjes te koop voor onderdelen 😐 .

Wow, drama zeg, das dus een van m’n “zal toch niet gebeuren zekers”, dat de regio nog es een keertje onderloopt, die variant zou me nekken, dacht dat we hier zo maar 12 meter onder NAP (waterpeil) zitten. Heb altijd een rubberbootje klaar liggen om aan de schoorsteen te binden als het misgaat … en op welke brug kan ik die auto parkeren, of zou ik um nog op tijd bij schoonmoeder in het hoger gelegen Limburg kunnen krijgen? Hoewel ik in de tijd dat ik in Maastricht woonde ook 2x overspoeld ben. Was studententijd wonende op 3 hoog, dus alleen mijn fiets was nat. En mijn meisje natuurlijk die me regelmatig kwam bevoorraden door het water heen … :mrgreen:

😯 Hoop dat ik het nooit mee moet maken. 😥

Holy shit;
                maakt da mee zeg. hopelijk alles ok gekomen.

Enkele jaren geleden snoer, hij stond bij een kennis die ook groothandel in meubelen doet, die had voor 200.000 Eur schade (en niet verzekerd in deze hangar), dus dan valt een 924 nog mee zeker….

Wow dat is niet voor te zeveren 😯 Wanneer is dat gebeurd ? 😥 😥 😥 Veel sterkte !

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.