Ook schade gereden

Home Forum Zeverhoekje Ook schade gereden

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

[quote=”Rocco” post=85015]haha lachen met een gedeukte mens … wacht maar tot ik terug kom het lachen zal u snel vergaan 😈 😉 :lol:[/quote]

Troost je Rocco , ik heb er gisteren voor mogen zorgen dat je niet alleen bent . Nu kunnen we het leed delen .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 135)
      • Past mooi als je rooie ee klauwen hebt…
        Misschien 🙂

Dit is matisschien goed op een racer , maar voor een gewone wagen voor mij een beetje te hoog petjesgehalte .
          In het zwart zou dat nog eventueel erdoor gaan , maar dat rood 😕

PB

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/189/bbsred.jpg/][IMG]http://img189.imageshack.us/img189/7872/bbsred.jpg[/IMG][/URL]

Misschien een ideetje? :engeltje:

En we zijn weer eens een kijkje gaan nemen .
              Stiekem had ik gehoopt dat ze ook op zaterdag werken , maar dat doen blijkbaar alleen zotten 😈
              Ze waren dus vandaag pas begonnen met de wederopbouw .
              Morgenavond zou ze klaar zijn , maar daar we morgen tot laat moeten werken (en zij dus al lang in dromenwereld zitten voor we thuis komen) zal het voor woensdagmorgen zijn dat we ze kunnen afhalen .
              Ik zal dan snel wat GSM fotootjes maken om ze ‘s nachts hier te plaatsen .
              Voor mooie foto’s zullen jullie tot vrijdag moeten wachten .

Zoals jullie zien zitten de witte pinkers en reflectors erin alsook de zwarte koplampen .
              De sproeiers en scoop net als de spiegels zijn ook gemonteerd .
              De nieuwe achterbumper lag ook klaar .
              De deuren en kofferklep werden voorbereid voor montage .

Dat zouden er misschien wel enkele willen , maar het lukt ze echt niet hoor 😈
                Zoals steeds gezegd , ik ben een autofreak met een voorkeur voor Porsche , en dat blijft :first:

Anoniem

We gaan de Koen hier nog verliezen….

Net als ik een voor en achter OZ Fitipaldi heb .
                    De andere wilde de garagist waar ze lagen/liggen niet weergeven .
                    Ik hoop dat hij er blij mee is 😥

Zijn idd heel knap. Heb nog een voor en achtervelg voor een porsche in de loft als deco in 19″

Wow die zijn knap :geek:

Klopt Wim , gaat echt wel vlotjes hé .
                          Te bedenken dat die verleden week maandag pas binnen gegaan is

En voor ik het vergeet.
                          De BBS-kes zijn ondertussen ook afgehaald , gepoetst en gestald .
                          Deze komen erop bij uitjes en enkel mooi weer dagen

Wim

Dat is op korte tijd weer genieten Koen.
                            Ben benieuwd als hij straks helemaal gemonteerd is. 8)

Vandaag weer eens een kijkje gaan nemen .
                              Gisteren en vandaag is de wagen en al de losse onderdelen gespoten .
                              Vanaf morgen kunnen ze beginnen met het samenbouwen .
                              Zoals de foto’s aantonen is er prachtig werk verricht .
                              Alles staat mooi strak , en zelfs de binnenwielkasten zijn om van te dromen (ik heb helaas al ander werk meegemaakt) .
                              Het mooie zwarte dak is een afsteker .
                              De losse gespoten spullen kon ik niet zien daar we tegen sluittijd daar waren en het achterste gedeelte al verlaten en zonder licht was .
                              Maar ze beloofden dat alles dus gespoten was , er perfect uitziet (wat ik nu wel vertrouw) en alles klaar is voor de opbouw .
                              Ik kijk er echt naar uit .
                              Dit weekend moet ik werken , maar het eerste wat ik maandag ga doen na het opstaan is gaan kijken hoe het ermee staat

ziet er goed uit :respekt:

Ben echt benieuwd/ongeduldig om het resultaat te zien!

Vandaag weer even langs geweest .
                                    Vorige keer had ik iets fout gehoord of was het fout gezegd .
                                    Toen ik er was spoten ze de wagen voor de tweede keer in de spuitplamuur .
                                    Ondertussen is die dus nog eens glad geschuurd .
                                    Nu waren ze bezig aan een deukje die in de binnenwielkast links achter zat (was er al bij aankoop en had ik wel gezien) om deze weg te halen .
                                    Prachtig toch . Niemand ziet of stoort dit , maar ze doen het wel .
                                    Alles wat blinkend zwart moest worden was al gespoten .
                                    Daarom dat het dak al afgeplakt is , alsook de losse onderdelen zoals spiegels , scoop en achterspoiler staan al in de kleur .
                                    Morgen komt de nieuwe voorbumper zodat ze die ook van een nieuwe laklaag kunnen voorzien
                                    Dan wordt de wagen morgen gespoten en zaterdag wordt begonnen met de opbouw .
                                    Dus ipv morgen zal ten vroegste maandag , maar vermoedelijk woensdag de wagen voledig af zijn .
                                    Toch nog maar een paar daagjes doordoen met de vervangwagen

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 135)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.