Ook schade gereden

Home Forum Zeverhoekje Ook schade gereden

• Maker
    Discussie
  • [quote=”Rocco” post=85015]haha lachen met een gedeukte mens … wacht maar tot ik terug kom het lachen zal u snel vergaan 😈 😉 :lol:[/quote]

Troost je Rocco , ik heb er gisteren voor mogen zorgen dat je niet alleen bent . Nu kunnen we het leed delen .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 135)
    • Past mooi als je rooie ee klauwen hebt…
      Misschien 🙂

0

Dit is matisschien goed op een racer , maar voor een gewone wagen voor mij een beetje te hoog petjesgehalte .
        In het zwart zou dat nog eventueel erdoor gaan , maar dat rood 😕

0
        PB

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/189/bbsred.jpg/][IMG]http://img189.imageshack.us/img189/7872/bbsred.jpg[/IMG][/URL]

Misschien een ideetje? :engeltje:

0

En we zijn weer eens een kijkje gaan nemen .
            Stiekem had ik gehoopt dat ze ook op zaterdag werken , maar dat doen blijkbaar alleen zotten 😈
            Ze waren dus vandaag pas begonnen met de wederopbouw .
            Morgenavond zou ze klaar zijn , maar daar we morgen tot laat moeten werken (en zij dus al lang in dromenwereld zitten voor we thuis komen) zal het voor woensdagmorgen zijn dat we ze kunnen afhalen .
            Ik zal dan snel wat GSM fotootjes maken om ze ‘s nachts hier te plaatsen .
            Voor mooie foto’s zullen jullie tot vrijdag moeten wachten .

Zoals jullie zien zitten de witte pinkers en reflectors erin alsook de zwarte koplampen .
            De sproeiers en scoop net als de spiegels zijn ook gemonteerd .
            De nieuwe achterbumper lag ook klaar .
            De deuren en kofferklep werden voorbereid voor montage .

0

Dat zouden er misschien wel enkele willen , maar het lukt ze echt niet hoor 😈
              Zoals steeds gezegd , ik ben een autofreak met een voorkeur voor Porsche , en dat blijft :first:

0
              Anoniem

We gaan de Koen hier nog verliezen….

0

Net als ik een voor en achter OZ Fitipaldi heb .
                  De andere wilde de garagist waar ze lagen/liggen niet weergeven .
                  Ik hoop dat hij er blij mee is 😥

0

Zijn idd heel knap. Heb nog een voor en achtervelg voor een porsche in de loft als deco in 19″

0

Wow die zijn knap :geek:

0

Klopt Wim , gaat echt wel vlotjes hé .
                        Te bedenken dat die verleden week maandag pas binnen gegaan is

En voor ik het vergeet.
                        De BBS-kes zijn ondertussen ook afgehaald , gepoetst en gestald .
                        Deze komen erop bij uitjes en enkel mooi weer dagen

0
                        Wim

Dat is op korte tijd weer genieten Koen.
                          Ben benieuwd als hij straks helemaal gemonteerd is. 8)

0

Vandaag weer eens een kijkje gaan nemen .
                            Gisteren en vandaag is de wagen en al de losse onderdelen gespoten .
                            Vanaf morgen kunnen ze beginnen met het samenbouwen .
                            Zoals de foto’s aantonen is er prachtig werk verricht .
                            Alles staat mooi strak , en zelfs de binnenwielkasten zijn om van te dromen (ik heb helaas al ander werk meegemaakt) .
                            Het mooie zwarte dak is een afsteker .
                            De losse gespoten spullen kon ik niet zien daar we tegen sluittijd daar waren en het achterste gedeelte al verlaten en zonder licht was .
                            Maar ze beloofden dat alles dus gespoten was , er perfect uitziet (wat ik nu wel vertrouw) en alles klaar is voor de opbouw .
                            Ik kijk er echt naar uit .
                            Dit weekend moet ik werken , maar het eerste wat ik maandag ga doen na het opstaan is gaan kijken hoe het ermee staat

0

ziet er goed uit :respekt:

0

Ben echt benieuwd/ongeduldig om het resultaat te zien!

0

Vandaag weer even langs geweest .
                                  Vorige keer had ik iets fout gehoord of was het fout gezegd .
                                  Toen ik er was spoten ze de wagen voor de tweede keer in de spuitplamuur .
                                  Ondertussen is die dus nog eens glad geschuurd .
                                  Nu waren ze bezig aan een deukje die in de binnenwielkast links achter zat (was er al bij aankoop en had ik wel gezien) om deze weg te halen .
                                  Prachtig toch . Niemand ziet of stoort dit , maar ze doen het wel .
                                  Alles wat blinkend zwart moest worden was al gespoten .
                                  Daarom dat het dak al afgeplakt is , alsook de losse onderdelen zoals spiegels , scoop en achterspoiler staan al in de kleur .
                                  Morgen komt de nieuwe voorbumper zodat ze die ook van een nieuwe laklaag kunnen voorzien
                                  Dan wordt de wagen morgen gespoten en zaterdag wordt begonnen met de opbouw .
                                  Dus ipv morgen zal ten vroegste maandag , maar vermoedelijk woensdag de wagen voledig af zijn .
                                  Toch nog maar een paar daagjes doordoen met de vervangwagen

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 135)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.