Ook schade gereden

Home Forum Zeverhoekje Ook schade gereden

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

[quote=”Rocco” post=85015]haha lachen met een gedeukte mens … wacht maar tot ik terug kom het lachen zal u snel vergaan 😈 😉 :lol:[/quote]

Troost je Rocco , ik heb er gisteren voor mogen zorgen dat je niet alleen bent . Nu kunnen we het leed delen .

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 135)
      • groot gelijk +1 :respekt:

Als we iets doen , doen we het goed of niet hé .
          Ik ben niet voor goedkope , gedeeltelijke en/of tijdelijke oplossingen .
          Daar krijg je toch steeds spijt van en is op termijn weggegooid geld .

dit is inderdaad ingrijpend, ziet er goed uit :driver: :driver:

Wim

Einde komt gelukkig in zicht Koen, dus straks weer lekker :driver:

Anoniem

Volledig in de nieuwe lak.
                Jullie doen dat grondig :applaus:
                In het weekend hopelijk opnieuw :driver:
                Wel een beetje opletten dan Koen, het gaat vriezen in het weekend 😉

De fotootjes van vandaag

Daarnet weer even gaan kijken hoever ze al staan met de Sub .
                    Deze stond al in de spuitcabine en was al volledig strak gezet.
                    Ze gingen net beginnen met de grondlaag te spuiten.
                    Vrijdag willen ze dat ze klaar is .
                    Dat noem ik pas werken jongens :respect2:
                    Fotootjes volgen later als mijn computer de GSM eens wil herkennen 😡

hehehehe idd, gelukkig waren! Willen we niet meer hé!!! Och de gesprekken aan de telefoon…. nostalgie 😆
                      Maar liever als nu als toen! Nog effe en je kan terug rijden!

Waren we gewoon Mark , waren !
                        Die tijden komen (gelukkig) nooit meer terug , daar zorg ik wel voor .

Das zeker iets anders Koen, zo snel zijn we niet gewoon hé 😉

nice, gaat er goed uit zien. :driver:

Zeker weten Mark .
                              Dat is iets anders hé 😉

Ik heb betere foto’s gemaakt van de velgen die erop komen

goe bezig koen :driver: bij mij zalt wat langer duren :mrgreen:

Dat gaat ook goed vooruit daar! Komt volledig goed Koen!

t’Heeft wel iets, zo een blauwe achterdeur :happy: 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 135)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.