Ook schade gereden

Home Forum Zeverhoekje Ook schade gereden

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

[quote=”Rocco” post=85015]haha lachen met een gedeukte mens … wacht maar tot ik terug kom het lachen zal u snel vergaan 😈 😉 :lol:[/quote]

Troost je Rocco , ik heb er gisteren voor mogen zorgen dat je niet alleen bent . Nu kunnen we het leed delen .

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 135)
    • Anoniem

Uw positieve houding doet mij plezier Koen! Hierdoor lijkt het allemaal niet zo erg te zijn, ferm! Toch best redelijk veel schade vind ik [IMG]http://i44.tinypic.com/303idlt.gif[/IMG]

Juist, grip is er al een tijdje bijna niet meer, zelfs ‘t vrouwke klaagt erover!

Koen, ik ben een week ziek geweest van mijn crash en aan alles beginnen twijfelen, maar zoals je zelf aangaf het is gewoon pech in het kwadraat, waarbij de kostprijs onevenredig hoog is. Ik ga ook verder ermee en ik laat me niet meer ‘chanteren’ door angst of de gedachte aan het geld dat ik er aan verlies. Mijn hobby is me te dierbaar om daarvoor toegevingen te doen …

Dat is minder goed nieuws Koen… Nu het belangrijkste is dat je er met de schrik vanaf gekomen bent, zoals je al aangaf: laten maken en zo snel mogelijk vergeten dergelijk voorval.

@vanwilliuam2003: De regen komt nog wel hoor, gene schrik 😀

Anoniem

Ik heb de laatste weken ook al veel grip verlies ervaren met mijn auto’s.
              Ik denk dat het veel te weinig regen de laatste weken.
              Alle vuil en olie blijft op de baan liggen. Nu met een beetje mist er druilregen is alles spekglad.
              Ikzelf hoop dat de beloofde regen van de volgende dagen alles eens goed zuiver spoelt.

Verder een snelle en vlotte herstelling toegewenst Koen.

Pfff F**K man…

Spijtig, maar gelukkig ben je verder lekker nuchter onder het geheel.

@ Wim : Het was op weg naar de beurs en we waren er niet meer erg ver van .
                    Hadden we er nu niet geraakt was dit helemaal zonder reden gebeurd . Nu hebben we tenminste ons doel ( de beurs) bereikt en kunnen zien . Ik zou me pas slecht gevoeld hebben moest dit njiet geweest zijn .

Hier de schade 😥

Zo is het .
                      That’s life , dus verder ermee
                      Heb hele andere zaken meegemaakt .
                      Laten maken , betalen en terug genieten .
                      En zo zijn ineens alle carosseriemakjes die de wagen had in één keer weg .
                      wilde ik toch ooit laten doen en gebeurd nu dus vroeger dan gepland .

Wim

Das weer niet zo leuk om te lezen Koen, maar heb ook weer gelezen dat de beurs je dag weer goed gemaakt heeft.
                        En je blijft gelukkig positief.

F#ck!!!

das wsel jammer, maar geod dat het bij lage snelheid was en alleen bij blikschade bleef. is nooit prettig, maar een ongeval schuilt in een klein hoekje… dan heb je 4×4 en rijd je ‘slechts’ 80 a 90…

hopelijk snel, goed en tegen goeie prijs gemaakt!

Toch wel .
                            Ze rijdt nog , maar de hele flank heeft de vangrail van erg dichtbij gezien .
                            Gisteren al naar een carrossier geweest , prijsbestek komt medio volgende week binnen .
                            En dan maar zo snel mogelijk laten maken en vergeten zeker .

Op een autostradewissel (nieuwe) brak ineens de wagen uit .
                            Waarom is me een echt fraagteken , temeer het een 4WD is .

Weg droog (wel gloednieuw asfalt) , positieve temperaturen (+9°) en lage snelheid (80 a 90)

Ik vermoed een diesel of olieplek , maar dat is maar gissen om toch een antwoord te zoeken .
                            Dit heb ik in mijn 26 jaar rijden nog nooit meegemaakt op een gewone openbare weg .

shit man dit is niet leuk meer 🙁

Anoniem

Wat is dat hier mannen, begin al schrik te krijgen dat ik de volgende zal zijn!

En Koen, toch niet al te erg hoop ik?

De Sub .
                                  De P staat al twee maanden op stal .

De Sub? Of de P ? 🙁

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 135)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.