Op mijn tenen!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Mening Op mijn tenen!

• Maker
    Discussie
  • Jongens, jongens, het laat me niet los, nu staat deze weer op mijn tenen. :music:

Mijn vrouw en mijn verstand zeggen, doe het niet, houd het bij de Nougat Targa, je hebt net nieuwe sloefjes gekocht, maar toch,…

Deze staat in Denemarken bij een officiële Porsche dealer, en die kleur, die velgen, die verlaging, kortom, perfect mijn goesting. :lekker: :lekker:

Hoe zit het eigenlijk met invoer vanuit Denemarken, iemand tips? Niet dat ik het doe maar man, man, man,…. goesting

KLIK

_27.jpg

3.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • waarschijnlijk DE juiste beslissing *porsche

De 964 in Denemarken staat inderdaad al een tijd(je) te koop. Gezien mijn zoektocht heb ik enkele weken uitvoerig gemaild en gebeld met de dealer in Arhus. Geschiedenis is niet gekend, motor lekt en wagen is minstens op een aantal plaatsen herspoten. Ook kon de verkoper mij niet zeggen als de wagen ongevalvrij was.Vooral de lekken en het feit, dat een Porsche dealer mij niet kan zeggen als een wagen ongevalvrij of niet, deden mij beslissen de rit van 800 km niet te maken.
        Grts,
        Gianni

dankzij dit forum heb ik verder leren kijken want overal waar het logo *porsche opstaat, of het nu onderdelen of iets anders zijn, stijgt de prijs plots. Ik heb al enkele malen een forumlid en een derde getracht bijeen te brengen en telkens is de prijs die the third party vraagt niet evenredig met wat hij verkoopt. Indien ik nog eens iets weet staan zeg ik gewoon niet meer dat het voor een forumlid is en dan zal ik zien of le prix a la hausse gaat zijn.
          En ja, ik ben soms zo’n dromer 😀

koopjes bestaan, helaas voor dromers :sleep: , niet in *porsche land :happy:

hebben vroeger nog andere “koopjes” gehad , tot je preciese vragen stelt dan blijkt het in DK nog veel erger dan waar ik mijn oldtimer kocht , en dat wil al iets zeggen :bounce:

ken

soms moeten we keuze maken int leven… niet altijd even makkelijk, maar je hebt natuurlijk wel, zoals al gezegd, een mooi exemplaar staan 😀
                maar wie weet natuurlijk wat de toekomst brengen zal 😉

Soms moet je in het leven even stilstaan bij hetgene dat je al hebt bereikt of in dit geval hetgene je hebt staan.
                  Eventjes realiseren dat je met uw Targa gelukkig bent.

Mooi zo.

Wijze beslissing :hail:
                    Zoals UWE “nougat” zijn er geen twee :first:

Ja als je de huidige wegdoet voor een betere zal je niet snel spijt krijgen.
                      Maar waar ga je die met zekerheid vinden. :think:
                      De uwe is denk ik bijna perfect in orde :first: Dus :think: :think: :think: begrepen Luc :happy:

Krijg ik hier spijt van? Misschien, maar als ik dan even naar de garage wandel en de Nougat aanschouw, met zijn nieuwe sloefjes, zijn kleurke, het Nardi stuur, het interieur, dan ben ik een tevreden man. 8)

En meer moet dat niet zijn eigenlijk :up:

@bladerunner zoals ik al eerder zei “goe gek” als je hem weg doet
                          Het verstand komt met de jaren zeggen ze, bij u met dagen 😀

In mijn moto periode van mijn 18 tot heden heb ik een periode gehad dat ik minstens elk jaar een andere kocht, dikwijls meerdere per jaar, zo heb ik verschillende Fireblades, CBR’s, meer dan 20 Ducati”s, een stuk of wat enduro’s, momenteel 2 Triumph’s, enz…gehad, en eigenlijk heb ik nooit zo’n binding gehad met eender welke moto.
                            Er waren echte verzamelstukken bij zoals de gelimiteerde enige echte 916 SPS (1997) van 200 stuks wereldwijd, maar behalve schitteren in mijn garage deed ik er niets mee en deed het mij niet veel als hij verkocht was.

Ik wil maar zeggen, ik heb zo geen band met mijn voertuigen behalve mijn Nougat Targa. Hiervan heb ik jaren gedroomd en heb hiervoor jaren gespaard, maar er zou een Porsche komen voor ik 50 werd en het moest een Targa zijn en liefst een bruine.
                            Als je dit dan kan realiseren komt die droom uit. Ik heb er dan vervolgens nog duizenden euro’s in geïnvesteerd tot hij top was. Maar na enkele jaren komt die drang dan toch opzetten en de goesting voor iets anders :bounce:

Ik heb bewust nog niet gebeld naar Denemarken want ik heb schrik dat ik de auto neem, den Igor oppik 😉 naar Denemarken vlam en de 964 koop. Ondertussen heb ik alles een beetje laten bezinken en is de gemoedsonrust een beetje bedaard.

Om hem er bij te nemen is niet echt een optie, ik heb geen extra plaats en dan zou de Mehari moeten verdwijnen en laat dat nu echt zo een tof zomers speeltje zijn waar we al zoveel plezier aan beleefd hebben. En wat moet ik met twee Porsches, mijn vrouw vind dat we nu al veel te weinig rijden met de Nougat.

Het wordt dus (althans voorlopig) een neen. :sleep:

Krijg ik hier spijt van? Misschien, maar als ik dan even naar de garage wandel en de Nougat aanschouw, met zijn nieuwe sloefjes, zijn kleurke, het Nardi stuur, het interieur, dan ben ik een tevreden man. 8)

PDS

[quote=”pvdw” post=195778]Doen ! Beide bijhouden.[/quote]

+1

Indien het haalbaar is …. Verkopen is verarmen ! 😆

Nog even ter info.
                                Over 2 weken ben ik in NL met iemand een 964 Cabrio gaan kopen in dezelfde prijsklasse. Hij was ook al lang op zoek naar een cabrio en is in zijn lange zoektocht deze wagen ook tegengekomen.
                                Volgens hem staat hij al enige tijd te koop 😕 Maar moest hij deze in NL niet gekocht hebben had hij er voor naar Denemarken gereden !

Mooie 964 die wel iets te goedkoop is naar mijn oordeel. Gewoon nog redelijke mensen of zit er meer achter ?
                                  Als je de G50 weg doet hou je nog wel wat geld over om deze te kopen en eventueel opknapwerk zeker, al weet ik intussen dat je met die +-5000 euro extra die je moet voorzien NERGENS komt als je hem volledig in orde wil ❗

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.