Op termijn te koop 911 SC Targa 1982

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Op termijn te koop 911 SC Targa 1982

• Maker
    Discussie
  • Zoals in meerdere post gemeld ben ik op zoek naar een 356 SC/C .

Bijgevolg, wegens plaatsgebrek en tegen de zin van mijn zonen in moet de leuke SC weg na de levering van de 356.

Zo wie interesse heeft en niet erg gepresseerd is, PM maar en je zal alle info krijgen.

PS : Ik ben geen handelaar wil dus gewoon een juiste prijs voor deze super goed rijdende SC.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Heb gezegd wat ik te zeggen had en dat lucht op 😀 . Verder geen negatieve emoties bij de verkoop 😉 . Je kan maar met één speelgoed tegelijk spelen en dat is nu de 356. Ben wel een beetje fier dat door mijn zorgvuldige en liefdevolle behandeling mijn matching numbers ex Targa veeeel beter rijdt dan bij aankoop :driver: . Hoop hetzelfde te bereiken met de 356. De 4 cylindertjes doen al hun werk maar er is nog werk aan en hier heb ik goede forumervaringen met welgemeende goede raad.
      Buiten de pseudo :censored: forumkopers is ook mijn oudere 911 SC ervaring met het forum zeer positief.
      Heb nog iets te vertellen over een Panamera 4 die te koop is. Zal daar een nieuw draadje voor starten.

0
      XXX

Shit happens, succes met de 356 :up:

0

proficiat met je aanwinst, niet over het verleden denken, je leeft nu

0

Geniet maar van je 356 nu! Je zal veel thumbs up en bekijk krijgen :up:
            Rijden met dit soort wagens brengt voor de meeste mensen nog wat meer charmes los dan bij de vroegere 911’s.

Jammer van de targa dat het zo is moeten gaan, heeft een prachtig kleur btw :up:

0

rijden met je 356 maakt de kop leeg en doet veel vergeten

0

oei, weet niet goed wat zeggen hier.., proficiat met de verkoop lijkt hier niet zo op zijn plaats, maar hoop dat je snel weer een nieuwe “liefde” kan vinden waar je plezier mee kan beleven.. :driver:

0

Proficiat met de verkoop!

0

Vandaag afscheid genomen van de Targa 🙁 . Na een zeer onaangename ervaring met een :censored: forumlid ( blijkbaar zit er overal kaf tussen het koren ) is de Targa vorige week in het commerciële circuit te koop gesteld. Na enkele dagen was hij verkocht zonder gezaag, gezever of loze beloften. Stemt tot denken….

0

te vroeg verzonden!

Vraag me af waarom we daar 45 minuten moeten aanschuiven hebben.
                      Als in België ergens iets gebeurd staat de helft van het land stil.
                      En op vrijdagnamiddag dubbel-stil 🙁

0

inderdaat

0

Ongelofelijk maar waar, ik heb die 356 deze namiddag gepasseerd op de takelwagen in Ternat omstreeks 17.45u.

0

feli_smilie-2-3-4-5.gif

0

Hij is er :happydance: maar niet op de gewenste manier :bounce:
                              Benzine meter is stuk, duidt vol aan, als hij leeg is.
                              Verkoper had dit niet gemeld …..slechte punten!
                              Na bijvullen en poging tot herstarten is dit een relais en/of batterij probleem geworden.
                              Nu hem terug rijdend krijgen :driver: Enfin we lossen dat wel op.
                              Bij een 2de oldie ben je al filosofischer dan bij de eerste en eigenlijk geeft het bizar genoeg goesting naar nog.
                              Als bijlage een fotootje van de “nieuwe” 356 en Targa die nu weg mag.

Attachments:
                              • 2015_271.jpg
                              • IMG_0374(1).jpg
                              0

Vandaag in Willebroek de BFOV technische controle gepasseerd.
                                Een koplamp bijstellen en alles is ok.
                                Samen met de Touring Controle van december ll geeft dit een veilig gevoel.
                                2015_108.jpg

0

Dag Johan,

ik heb je een PB-tje gestuurd…

Gr

Koen

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.