OPC mechelen

• Maker
    Discussie
  • Deze morgen de 944S2 binnen gedaan voor een jaarbeurt met de vraag alles eens na te kijken. Om 14 uur telefoon dat de wagen klaar is,hop naar mechelen. Correcte prijs betaald en nog nen babbel gehad met de mecanicien die aan de wagen gewerkt heeft.
    Conclusie: wagen redelijk in orde met uitzondering van een paar zaken.( geen levensbedreigende zaken hoor).
    Gelijk een prijsofferte gekregen met opgave stukken en aantal werkuren, zo zie ik het graag.
    Enkel nog een datum pikken. Mechelen :applaus:
    Floere.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • PCM lijkt me ook zeer degelijk en correct.
      Vandaag mijn karretje afgeleverd om het morgen op de pijnbank te zetten voor een doorsnee onderhoud.

Ben benieuwd naar het verdict : zowel de aanbevelingen als de factuur 😉

In elk geval toont men daar echt wel interesse voor het wel en wee van je wagen. Je krijgt zeker niet de indruk dat men enkel wil factureren.

Volgens mij is men daar op de goede weg.

Wel, laat ons stellen dat er niks onoverkomelijk is! De wagen is tenslotte van ’89!
        Commentaar van de mecanicien: de wagen is in goede staat!! Mijn antwoord: wagen komt dan ook van echte liefhebbers!!
        De bumpstops van de voorste schokdempers zijn aan vervanging toe: normale slijtage.
        Lekje aan de versnellingsbak kan verholpen worden door nieuwe pakking set, afdichtingsrubber op kleppendeksel vernieuwen. Koppeling vernieuwen ( heeft er nu 192dkm opzitten) , zijnde normale slijtage.
        Als deze werken uitgevoerd worden is de wagen 120 procent en kan ze er weer tegen!! Ondertussen al genoten van de cabrio samen met mijne wederhelft, aankoop nog zeker niet beklaagt.
        Grts floere.

+1

fijn om lezen dat men in Mechelen op zo’n professionele manier omgaat met zowel de oldies als de liefhebbers ervan :happydance:
            maar nu heb je me wel heel curieus gemaakt naar de rest van het verhaal Floere :engeltje:

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.