oproep !

Home Forum Porsche Uitstappen oproep !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • Oproep gaat HIER verder… ➡

Als mijn wagen in elkaar zit tegen dan kom ik ook af, hangt af van het werk dat hij nodig heeft.

XXX

Ik kom af, waar treffen we elkaar juist, komen we op de parking samen??

Moet spijtig genoeg werken in de voormiddag anders kwam ik wel eens langs :salut: :salut: :salut:

Voor mij ok om mee te gaan!
              Ik volg verder topic.

Ik zit zonder platen
                Zaterdag nemen we met een ander forum al afscheid van een andere autoliefhebber
                33jaar en een hartaanval is hem fataal geworden 🙁

Als er een uur en plaats afgesproken word kom ik ook af ! :up:

[quote=”Mushroom” post=156483]Dit kreeg ik doorgestuurd…

Ik zal er normaal zijn tegen 10u30
                    Hij ligt in het
                    H. Hart
                    Az damiaan campus
                    Palliatieve eenheid
                    Gouweloosstraat 100[/quote]

Ik zal er zijn mush ,hou ons op de hoogte en mannen ik zou ook liever naar een rit of RLC gaan maar dit vind ik ook belangrijk .We kunnen nadien misschien samen naar die oldtimer beurs in Brugge gaan.
                    Laat jullie *porsche hart spreken en wie komt er nog af . :respect2:

Op 25 en 26 januari 2014 wordt de 34e editie van AUTO RETRO BRUGGE georganiseerd in de Beurshalle, met opnieuw twee aantrekkelijke thema’s.
                    Enerzijds de legendarische Porsche Speedster, waarvan de eerste generatie zowat zestig jaar geleden op de markt kwam, en anderzijds de Fiat 500, het populaire Italiaanse “bolletje”, waarvan ook talrijke varianten de show zullen stelen.

Traditiegetrouw is AUTO RETRO BRUGGE ook de rendez-vous plaats voor talrijke clubs, die in aantal nog steeds groeien. Kopen, verkopen en ruilen van old-timers en special cars, literatuur, onderdelen, miniaturen en automobilia van allerlei aard, u vindt er beslist ook uw gading.

Afspraak op zaterdag 25 en zondag 26 januari 2014, telkens van 9.30u tot 18.30u in het Beursgebouw te Brugge, Hauwerstraat.

Wagentje ligt op de operatietafel… Anders met veel plezier!

Dit kreeg ik doorgestuurd…

Ik zal er normaal zijn tegen 10u30
                        Hij ligt in het
                        H. Hart
                        Az damiaan campus
                        Palliatieve eenheid
                        Gouweloosstraat 100

Pijnlijk weeral zo’n oproep te moeten lezen!
                          Zit normaal dan nog aan de andere kant van België en heb geen nummerplaten, toch eens kijken of ik iets kan voor elkaar krijgen.
                          Alvast veel sterkte!

Jammer, dan kan ik niet, verdomme!
                            Als er een andere datum is, met veel plezier wil ik meegaan

[quote=”ronvos” post=156476]Allez mensen,

Ik stel voor 30 januari!.[/quote]

Euhm, de datum ligt al vast hé?
                              “Nu zondag( 26 januari) ga ik hem (nogmaals) bezoeken in de voormiddag. Moest er iemand zich geroepen voelen om eventueel ook ter plaatse te kunnen zijn zou ik dit graag apprecieren. – See more at: http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=110179&highlight=&sid=ef9eb5c330165ed4b5c29700259d73b4#sthash.zAQIHAVA.dpuf”

Ik heb de TS al gecontacteerd via mail om een plaats en uur te weten te komen.

moest de 964 platen hebben stond ik er!
                                Hopelijk een grote opkomst!

Allez mensen,

Ik stel voor 30 januari!.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.