Optiecodes 993 achterhalen met welke site of bron?

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 Optiecodes 993 achterhalen met welke site of bron?

• Dit onderwerp bevat 10 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 10 jaren geleden door pvdw.
10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • C59 = hardback cover sport seats volgens mij

c4 staat sinds dec2014 voor ford genk, maar verder dan dat kom ik ook niet wes 🙄
        stuur gewoon eens een mailtje met je chasisnr en codes naar Marc Noack [mailto:Marc.Noack@porsche.de]

Als c22 de landcode voor België is, wat is c59 dan? :think:

Merci deepee, ik vond dit niet terug! Dus als je c22 ziet staan, is het een Belgische wagen! :happydance:

Zijn er hier op het forum nog veel met het Carbon pakket op hun 993?

c22 = de landcode voor belgie

Weet iemand wat dan de code C22 wil zeggen?

[IMG]http://i57.tinypic.com/x587xy.jpg[/IMG]

C22: ?

XD1:aerokit front spoiler

XD2:aerokit rear spoiler

X47:Carbon gear lever knob

X54:stainless steel tailpipes, oval

X56:Carbon instrument cluster

X57:Carbon door panel inserts

X58:Carbon handbrake lever

X70:stainless steel door entry guards with logo

X71:alu-look instrument dials with brushed rings

X77:Carbon steering wheel

373:newer type sport Seat (’95-’98) left, height electr. adj.

374:newer type sport Seat (’95-’98) right, height electr. adj.

445:wheel caps with colored porsche crest

567:top-tintend windscreen

602:araised stop lamp

686:cd-radio Becker porsche cdr-21

Kan je voor elke Porsche de opties opvragen waarmee hij geleverd werd (vb ook voor mijn 911 SC)?
                  Langs de ene kant zou het me verbazen dat Porsche dit bij gehouden heeft voor elke wagen die ze verkocht hebben tot nu ( :respekt: )! Maar ik zou het fantastisch vinden om dit te weten over mijn eigen wagen. 😀

Kan je gemakkelijk het versnellingsbaknummer vinden zonder de P uiteen te vijzen (motor- en chassisnummer heb ik al)?

Deel ze met ons en je zal al een hele stap verder geholpen worden :).

op deze webpagina vind je per model de M-codes, land-, optie- en exclusivecodes.

marc.noack@porsche.de :salut:
                        Mailen met chassisnummer, motornummer, en versnellingsbaknummer, dan vertelt hij je ook of heel de boel al dan niet matching is :up:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.