Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › Originele 924 of 924S gezocht
- Dit onderwerp bevat 41 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door
VAN DE VYVER FILIP.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Hallo,
Ik ben dus ter plaatse geweest om de wagen te keuren. Om deze wagen in orde te zetten heb je naar mijn mening minstens 5K nodig. Ik denk dat die van Bert mij beter ligt alhoewel de prijs stukken hoger ligt.
Als je zelf carossier bent en tezelfdertijd een goede technieker is dit inderdaad een goede basis. Ik heb echter 2 linker handen en alleen nog zin om op een mooie vrouw te wrijven vandaar….
Mvg Axel :relaxman:Wat de kosten betreft: het is of het één of het ander. Een exemplaar dat net volledig onderhoud kreeg, inclusief distributie en waterpomp, op goede banden staat met nieuwe schijven en plaketten én daarbovenop cosmetisch in orde staat kost dan natuurlijk weer wat meer….. De witte mag voor een pak minder weg dan de 3900 euro die in de advertentie staat. Ik heb mijn fiets meer betaald ! 😉
Hallo PT,
Bedankt voor de tip. Ben ondertussen al gaan kijken naar deze wagen. Een witte 924 dus maar in 3 verschillende kleuren, geen onderhoudshistoriek, distributie; nog nooit van gehoord….kortom serieuze kosten te voorzien om deze wagen in orde te stellen. Niet verzorgd. Niets voor mij dus. Toch hartelijk dank ! Mvg AxelHij mag voor een pak minder weg dan de geadverteerde prijs.
Dit maar ter info.Is dit niks voor u Axel ? Ziet er op het eerste zicht best ok uit vind ik.
http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/porsche-924-targa-wit-151266886.html
Wel je hoofd erbij houden, of de verliefdheid zou wel eens in een financiële kater kunnen omslaan ! Ik heb al meermaals verteld hier dat , in mijn geval, de “mooiste” 996 is blijven staan en ik de originele gekocht heb waar ik niet dat WAUW-gevoel bij had. Nog geen minuut spijt van gehad, nog geen euro kosten aan gehad. 😉 Stilaan zal hij er wel gaan uitzien zoals die waar ik het WAUW-gevoel wél bij had.
Hallo,
Bedankt voor de reactie. Waarom zou een 924 niets waard zijn ??? Ik vind dat persoonlijk een prachtige wagen. Voor mij gaat het er niet om hoeveel iets waard is maar hoe verliefd ik er op ben. Pure emoties dus…en verliefdheid da’s toch het mooiste wat er is en vooral…onbetaalbaar !! Wordt ongetwijfeld vervolgd. Mvg AxelHe Axel, ik doelde hier zeker niet op jou hoor. Ik kreeg plots allerlei absurde biedingen in mijn mailbox alsof ik gepost had dat ik hem morgen anders bij het oudijzer ging zetten … De meeste schrijven er dan ook bij dat die 924’s toch helemaal niets waard zijn, ik vraag me dan ook altijd af waarom ze er dan op bieden ….
PS: ik heb geen geld zat hoor, zijn duur verdiende spaarcentjes 😉
Ja mag er inderdaad van uitgaan dat ik een liefhebber ben en daadwerkelijk op zoek ben naar een mooie correcte en originele 924. Helaas, pech voor mij, maar 7500 € is boven mijn budget. Ik ben ervan overtuigd dat jouw 924 een schitterende wagen is, alle respect dus voor je vraagprijs. Het is altijd hetzelfde in het leven…..als je geld hebt heb je geen tijd en als je tijd hebt heb je meestal geen geld. Dus ik heb tijd zat …..
Mvg Axel[quote=”BC911″ post=128437]Je mag altijd een keer naar mijn 924 komen kijken, je weet maar nooit … https://porscheforum.be/forum/60-porsche-te-koop/77691-te-koop-porsche-924-1984%5B/quote%5D
Even voor alle duidelijkheid, mijn 924 moet niet onmiddellijk weg, dus gekke biedingen hoeven niet. Ik ging ervan uit dat een liefhebber op zoek was naar een correcte en originele wagen en daarom dat ik hem hier opnieuw plaatste. Niet om hem voor een paar 100 euro weg te doen, dus bespaar jullie de tijd als je geen echte intersse hebt … 😉 .Bedankt Axel. Je zult me zeker wel ergens tegenkomen, waarschijnlijk al op Porschedays Francorchamps.
Of toch als ik tegen dan alles geregeld krijg kwa papierwerk en keuring en dergelijke. 🙂Wes: Proficiat met je aankoop. Ik ben ervan overtuigd dat je een goede koop gedaan hebt.
Hoop je eens te zien ermee bij één of andere gelegenheid.
Groeten QxelAxel: de 924S is ondertussen al verkocht aan mij. Maar die 924 van BC911 is anders ook een plaatje hoor! 😯
Je mag altijd een keer naar mijn 924 komen kijken, je weet maar nooit … https://porscheforum.be/forum/60-porsche-te-koop/77691-te-koop-porsche-924-1984
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.