Originele 924 of 924S gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Originele 924 of 924S gezocht

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ben op zoek naar een nette originele 924 of 924S, liefst een Targa. Ik zoek dus geen project maar een wagen die in orde staat. Uiteraard met onderhoudshistoriek.
    Mvg Axel.

:driver: *porsche

11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
    • [quote=”RODONDO” post=128409]Ok, duidelijk twee Poedels met tijd….. :happy:[/quote]

Tis er over :happy:

:popcorn:

0

Zeer slimme beestjes….goede karakters…noem maar op….

0

Poedels bijten ook. 😉
          PF_2013-04-20.jpg

0

Ok, duidelijk twee Poedels met tijd….. :happy:

0

Hallo,

Ja, we spreken inderdaad over dezelfde wagen. Met minder dan 100.000 km ? Te koop op onder andere Kapaza voor 6K. Ik heb een bod gedaan van 5K. We zien wel.
              In ieder geval hoeft het voor mij niet persé een S te zijn. Ben al tevreden met een mooie 924. Hou mij op de hoogte aub. Ik speel open kaart hier en ik heb tijd…… vechten doe ik niet….dus dat van die twee honden….. ik gun iedereen zijn plezier. Mvg Axel

0

Zo gaat het spreekwoord inderdaad bully, hopelijk hebben spreekwoorden niet altijd gelijk he. 😉

De wagen moet nog andere remleidingen krijgen, en andere remolie. Radio is er niet bij. En nog wat kleine dingen die ik nu waarschijnlijk vergeet. Ik ga morgen naar de wagen kijken dus dan zal ik het wel allemaal zien en horen. 😉

0

[quote=”Axel” post=128379]Wat bedoel je met er is nog een beetje werk aan ???
                  Mvg Axel[/quote]Twee honden en een been daar gaat de derde ermee heen :what:

0

[quote=”Axel” post=128379]Heb hem zien staan op 2dehands. Wat bedoel je met er is nog een beetje werk aan ???
                    Mvg Axel[/quote]

Is het die van de link in mijn eerdere reactie hierboven ? Daar is al redelijk wat aan gebeurd.

0

Heb hem zien staan op 2dehands. Wat bedoel je met er is nog een beetje werk aan ???
                      Mvg Axel

0

Is geen Targa. En er is nog een beetje werk aan. 😉

0

Paar dagen geleden stond er toch een zeer redelijke op dit forum ? Was “S”

Dacht dat het deze is: http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=37601&hilit=kristof

0
                        11 reacties aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.