OVERLOPEN VAN OLIE 993 Turbo

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 993 OVERLOPEN VAN OLIE 993 Turbo

• Maker
    Discussie
  • Het oliepotje van de koppeling loopt over ,en zuigt de olie achteraan van het servo leeg , smorgens staat het koppelingspedaal steenhard , effe laten draaien en is weer ok !

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • [quote=”chris_lbr”:6dmzgbu7]Mij goed zenne Luc. Als ge nen adjunst-bedrijfsleider zoekt, die functie ook wat vet betaald wordt en er genoeg verlof bij hoort ben ik altijd kandidaat… 😆 [/quote]

Veel betalen en veel verlof staat niet in mijn woordenboek 😉

Anoniem

Mij goed zenne Luc. Als ge nen adjunst-bedrijfsleider zoekt, die functie ook wat vet betaald wordt en er genoeg verlof bij hoort ben ik altijd kandidaat… 😆

Chris ik ga u nog moeten aanwerven denk ik 😆

Anoniem

Een goede test om na te gaan of de koppelingsbekrachtiging al dan niet kapot is :

1. de motor eerst 4 a 5 min laten draaien. Je mag er ook mee rijden, als hij maar een tijdje gedraaid heeft.
            2. motor & contact afzetten
            3. koppelingspedaal minimaal 27 keer induwen (pompen tot op de bodem)

Indien je voelt dat het harder begint te worden is de bekrachtiging naar de vaantjes.

Bij mij loopt het potje ook al wel eens over. Maar ik heb geen probleem met de bekrachtiging zelf. Maar starten doe ik – in tegenstelling tot mijn andere wagens – niet met de koppeling ingedrukt omdat die koud heel zwaar is.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.