Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche algemene Foto’s › Paar foto’s voor de liefhebbers van een 993 turbo bijna S
- Dit onderwerp bevat 21 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 1 maand geleden door dixie.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Zo is het meestal,als je een perfekte auto vind staat die weeral ni te koop maar David koopt meestal op een jaar een stuk of 2 andere dus met een beetje geluk…Ik laat u het in ieder geval weten mocht hij te koop komen…
[quote=”chris_lbr”:3tok44ll]
En zie anders hier eens :
http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/6814 … turbo.html [/quote]Staat al een tijdje te koop maar heeft niet de zijdelingse luchthappers van de S enz…….
Zoals Dixie al aangaf zit Verellen te loeren op die zwarte met 56000 kmHet zal wel zijn dat Verellen die wil voor 60.000 €.Aan die prijs -en meer ook-
zou ik hem vandaag nog gaan halen.En wachten tot hij verkocht wordt kan misschien nog (heel?) lang duren.Anoniem19 december 2007 om 01:05Was daarnet eens wat aan ‘t kijken op http://gebraucht.pkwmotorrad.de/
Niet te geloven wat ze voor een 993TT met dik +100.000 km nog durven vragen. 😯 😯 😯
Misschien interessant om eens wat in Engeland te gaan zoeken. Als het stuur verkeerd staat geraken ze em daar aan de straatstenen niet kwijt, ik kan er van meespreken…
En zie anders hier eens :
http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/6814 … turbo.html[quote=”chris_lbr”:ywh70d75][quote=”jokke”:ywh70d75]Woooooow.Dat is wat ik zoek,sinds meer dan een jaar.
In Duitsland weet ik ook zo eentje te koop staan maar die heeft wat veel kilometers naar mijn goesting……172000km.
@Dixie je hebt een pm.[/quote]eueu… ik denk niet dat den deze te koop staat, Jokke. Ik heb er anderhalf jaar geleden (zomer 2006) ook naar gevraagd maar de eigenaar deed em niet weg. En ik denk nu ook niet…
Indien wel zou ik zeggen “GO FOR IT !!!”. Want ‘t is inderdaad een echt juweeltje. Ben dan echter wel benieuwd wat de prijs gaat zijn…[/quote]Heb deze avond contact gehad met de eigenaar (David) en inderdaad,de turbo is niet te koop. 😥
Anoniem18 december 2007 om 21:49[quote=”jokke”:z9xnbi4z]Woooooow.Dat is wat ik zoek,sinds meer dan een jaar.
In Duitsland weet ik ook zo eentje te koop staan maar die heeft wat veel kilometers naar mijn goesting……172000km.
@Dixie je hebt een pm.[/quote]eueu… ik denk niet dat den deze te koop staat, Jokke. Ik heb er anderhalf jaar geleden (zomer 2006) ook naar gevraagd maar de eigenaar deed em niet weg. En ik denk nu ook niet…
Indien wel zou ik zeggen “GO FOR IT !!!”. Want ‘t is inderdaad een echt juweeltje. Ben dan echter wel benieuwd wat de prijs gaat zijn…[quote=”Rufie”:17we4i48]Wat kan ik daar nu op zeggen ?
Mondje open, kwijl kwijl kwijl en laat de kleenex maar komen. Prachtig.[/quote]Woooooow.Dat is wat ik zoek,sinds meer dan een jaar.
@Dixie je hebt een pm.Wat kan ik daar nu op zeggen ?
Mondje open, kwijl kwijl kwijl en laat de kleenex maar komen. Prachtig.Anoniem17 december 2007 om 20:55😯 😯 😯 Damn daar ben ik nu echt jaloers op!!!!!!! SUPER!!!!!!
$rouji
wow, enkel de rode zij pinkers vervangen door donkere 😳
prachtiggrtz Geert 😉
Ziet er wel echt een prachtig eksemplaar uit…..behalve de rode pinkers op de zijflanken vind ik minder….zou ze vervangen door witte.
Verder klassebak 😯hij is op gepoetst met die chow chow daarom blinkt hij zo 😆 😆
[quote=”dixie”:3a26ksk4]de baas van Verellen heeft al een bod gedaan van 60000 euro[/quote]
De baas van Verellen is d’Ieteren zelf… 😆
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.