Paasmaandag…. Transaxledag

Home Forum Porsche Uitstappen Paasmaandag…. Transaxledag

• Maker
    Discussie
  • Op paasmaandag wordt door TACB traditioneel de eerste T&C (Transaxles & coffee) georganiseerd te Sint Job in ‘t Goor.
    Gewoonlijk is het dan ook stralend weer.
    De koffie en koffiekoeken* staan klaar en de motorkappen omhoog op de parking van het Kristus Koning instituut. (* Op is op)
    Dus iedereen die eens wil kennismaken met onze bolides of gewoon wat bijkletsen over Porsches is van harte welkom.
    Taverne ‘ De Keizershoeve’ op 50 m afstand voor degenen die nog wat willen nakaarten of lekker eten.

Wanneer…..Maandag 17 april vanaf 10.30 u tot 12.30 u

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • Aan allen…Bedankt voor de grote opkomst nietegenstaande de weergoden ons niet zo goed gezind waren in de vroege ochtend.
      Langzamerhand toch de zon doorgebroken en inderdaad kon je open huiswaarts.
      Afspraak voor volgend jaar met nog meer Porsche’s en nog beter weer.
      IMG_20170417_115832.jpg

IMG_20170417_115948.jpg

IMG_20170417_115956.jpg

IMG_20170417_120025.jpg

Ondanks het weer, mooie opkomst. Veel 928’s, amaai

Een paar onverlaten met een 964 / 993 en zelfs met een BMW :think: 😉 :coolness:

Ps: tegen de middag kwam de zon er door en met kapje open terug huiswaard gereden, wat meer kan een mens willen :driver:

“Iedereen (ook met een foute auto) kan komen kennismaken met onze club en hun leden.”

Dus met een TA zeker welkom :first:

is dit enkel voor leden ?
            Of iedereen met een p transaxle

Effe een Herinneringsschopje…
              De T & C komt eraan….Hopelijk blijft de weerman ons goed gezind.
              Iedereen welkom

ge ga geen plaats meer hebben dst!!floere.

Nog een goede gevonden welke op O-plaat kon, tja dan kan ik mij niet inhouden hé 🙄

@ DST: mooie cabrio! Die had je nog niet eerder getoond.

ruzie mag weer werken :bounce:

Ik ben er alvast klaar voor

IMG_2153.JPG

PS: er staan er nog 3 op een andere locatie :mrgreen: :engeltje: :mrgreen:

Das letterlijk 2 straten van waar ik woon en ik sta met late dienst dus kan ik is effe komen kijken :happydance:

We gaan proberen er te zijn :popcorn:

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.