Pagid remblokken

Home Forum Porsche Talk Pagid remblokken

• Maker
    Discussie
  • Hallo allen weet er iemand waar men pagid remblokken kan bestellen.
    Thanks

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Ik heb die besteld via internet in UK dacht ik maar ik weet niet meer waar (via Google )op 2 dagen waren die geleverd .

[quote=”snoer 964″ post=166530]Ik heb gele van EBC en zeer tevreden over .piepen een klein beetje als ze heel warm worden .[/quote]

@snoer waar koop jij de ebc blokken.
        Grts….

ik zweer bij textar (997s)

ontertussen prijs gevraagd bij frits maar geen reactie 😥

PB

The Misses haar Boxster staat ook op gele EBC blokken,
              deze hebben ook een kleine opwarm periode nodig om “echt” te bijten. 😉

Ik heb gele van EBC en zeer tevreden over .piepen een klein beetje als ze heel warm worden .

Paar uurkes op zolder en weg gepiep :sarcastisch

Bedankt mannen :up: :up:

mijn gele Pagids heb ik bij MOSA frein gekocht.

Op aanraden van ‘RS” bestel ik mijn pagids ook altijd bij Frits. Zeer correcte en snelle afhandeling.
                        Gele op de GT3 en blauwe op de 930.

Ik heb gele pagid op de gt3 piepen inderdaad fel.
                          Op mijn Ford Focus Rs met K Sport 8 pots remmen heb ik Ferado DS 2500 remmen beter volgens mij piepen minder. Alleen stinken die soms wat meer :mrgreen:

J

Ik heb pagid blauw op de mijne.
                            Piept gelijk zot.
                            Ik zou het niet aanraden voor een straatauto want dat gepiep begint snel vervelend te worden….
                            Er bestaan andere high performance remblokken die beter geschikt zijn voor straatautos.
                            Pagid remt ook pas goed als er voldoende warmte in zit, dus koud niet zo geweldig….

Bestel die van mij (M3 + Porsche) altijd bij Frits
                              http://www.performance-shop-geel.be/

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.