Panamera Sport Turismo

Home Forum Porsche Talk Panamera Sport Turismo

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
    • Foto 1 Porsche
      Foto 2 Range Rover Evoque 😈

Al is de 2de veel mooier dan de eerste foto :applaus:

Mijn volgende lichte vracht :relaxman:

Wim

voor alle duidelijkheid dan even onder elkaar geplaatst, zie je het beter.
          1ste de gebochelde van de Notre-Dame

2de de atleet van de sprint.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Voorkant is super, achterkant??? heb nog twijfels 😯 😯 😯

Ik ben precies de enige die de achterkant niet zo geslaagd vind in vergelijking met het huidige model 😳

Ik vind de bochel van de Pana wel iets hebben, maar deze is wondermooi!
                Moest ik kinderen hebben (en dineros) ik zou het wel weten…
                Je weet wel, voor “erbij” :happy:

Idem hier, vind ook zeer geslaagd en benieuwd om in “real life” te bewonderen…

Zoals Wim al zei, zelf ben ik ook nooit fan geweest van de achterzijde.

Als ik de foto’s nu bekijk van het nieuwe model is het een ander verhaal, zeer geslaagd.

Wim

Even een paar foto’s opgeladen die 12 uur geleden door Porsche vrij gegeven zijn.

En hier de link: http://www.freshnessmag.com/2012/09/26/porsche-panamera-sport-turismo-plug-in-hybrid-shooting-brake-concept/

Maar waarom nu de naam shooting brake nu weer. 😥
                      Zal zijn omdat sportswagon al in gebruik is. 😉

Wim

Ziet er inderdaad een STUK beter uit de de gewone, want dat is in mijn ogen net een paasei aan de achterkant. 😳

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.