Parkeerschade

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Parkeerschade

• Maker
    Discussie
  • k’Ga even zondigen op het forum want gaat niet over mijn Porsche maar het zou evengoed voor de Porsche kunnen geldig zijn :mrgreen:
    En alle info over wagens is toch welkom, niet ? 😆

Ik heb kleine parkeerschade aan één van mijn andere wagens doordat een andere idioot met zijn deur tegen mijn wagen is gebotst 🙁

En nu heb ik 2 keuzes:
    – Laten herstellen en herspuiten op de klassieke manier met het risico op kleurverschillen etc…
    – Laten uitdeuken zonder herspuiten.

Heeft iemand ervaring met uitdeuken zonder herspuiten? Positief/negatief?

Ik moet wel zeggen dat het op een plaats is waar er van binnen niet op de deuk kan ingewerkt worden 😮 dus de deuk zou er van de buitenkant moeten “uitgetrokken” worden.

Heb op het Internet filmpjes van gezien en mij lijkt het mogelijk. Maar heb nog nooit met iemand gesproken die het laten doen heeft.

Dus alle ervaringen en info over mensen/bedrijven die het doen zijn welkom.

Met dank bij voorbaat :respect2:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Graag gedaan 😉

Bedankt voor de tip, want hier in de stad al twee blutsen in mijn anderhalf maand oud werkpaard…

Bedankt voor de tip .

PB

Bedankt voor de tip Bert V. :drink:

Die “dentrepair” direct bij mijn favorieten gezet!
              Mijn auto’s hebben ook wat kleine deukjes van collega-chauffeurs die de lengte van hun portieren niet kennen.

Zeker laten uitlepelen, al verschillende keren laten doen voor klanten in de garage.
                Laatste wagen had een kleine 500 blutsjes 😯 hagelschade.
                8 uur later was daar niets meer van te merken ❗

Deze man komt steeds bij ons en heeft gouden handen.

http://www.dentrepair.be/home.htm

Anoniem

Zeker proberen zonder herspuiten. Die mannen hebben speciale lepels om ook met weinig plaats achter de deuk te geraken en die eruit te duwen. Ik heb een serieuze deuk uit de deur van mijn vrouw haar (zwarte) newbeetle laten halen en ik moest zelf nog serieus zoeken om terug te vinden waar het was. Zeker tevreden van .

Heeft iemand ervaring met uitdeuken zonder herspuiten? Positief/negatief?

Ja, en naar volle tevredenheid.

Zolang er geen lakschade is, en het deukje niet te “scherp” is het perfect herstelbaar zonder schilderen, door een bekwame vakman ❗

Foto van de schade 🙁

foto.JPG

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.