Party Porsche-Stuttgart 14/07 :INSCHRIJVING START

Home Forum Porsche Uitstappen Party Porsche-Stuttgart 14/07 :INSCHRIJVING START

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Hello,

deze week heb ik het goede nieuws gekregen van Porsche dat er een derde editie komt van de ‘Porsche Roof Party.

Als je niet weet wat ik bedoel : op het dak van het Porsche Museum komen een 800-tal
      Ben je nog vrij het weekend van 14-15 juli en heb je interesse, geef dan maar een seintje.

Wil je erbij zijn, dan kan je vanaf nu inschrijven. Ik heb 30 kaarten gereserveerd en een programma samengesteld.

Meer details hieronder :

Het topic van vorig jaar met alle bevindingen vind je hier : https://porscheforum.be/forum/15-porsche-uitstappen/77435-party-dak-porsche-museum-16-juli

See you in Stuttgart,
      Rufie.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 84)
      • [quote=”Mushroom” post=107343]Probleem opgelost :first:
        Alle partijen terug happy! :engeltje:[/quote]
        :applaus: :applaus:
        Zo moet het zijn .

Probleem opgelost :first:
          Alle partijen terug happy! :engeltje:

@porsche
            wat jij daar beschrijft is al allemaal gebeurd behalve de advo
            en ik dacht , mischien ben ik niet de enige .
            maar ik sluit hierbij deze commentaar af

Bij het lezen van de post van “Etieke” heb ik volledig begrip voor de situatie, ik ben ook zelfstandige en als daar afspraken over gemaakt zijn moeten die worden nagekomen.

Maar, ik vind dat persoonlijke of privé zaken niet op een forum moeten geventileerd of beslecht moeten worden.

Daar zijn toch andere kanalen voor, tel, gsm, e-mail, aangetekende brieven en in het slechtste geval een advokaat.

Ik wil ook gaan party-en op kosten van de staat :drink: :relaxman: :drink:

ik doe dit niet graag , ben niet uit op sensatie of ambras .
                  als het goed is mag het gezegd en geschreven worden , als het niet goed is echter ook .
                  met het risico om van het forum gesmeten te worden .
                  bij deze

(edit by mushroom: rest van de tekst verwijderd en beide heren pm gestuurd)

er vertrok zelfs een sms “HELP” uit die vw :mrgreen: 😈

@ RS en d’er reed naar het schijnt ook een dansende VW voor hun 😈

@ Jorgen ,prachtige foto’s hebben jullie daar gemaakt :respect2: bedankt dat we zo nog iets van ginder te zien krijgen . :lekker:

😛
                          Inderdaad, de regen viel echt met bakken uit de lucht…

Bedankt allen voor de pics!! :drink:

Ah goed om lezen Bart en Bart.

Neen niets ernstig enkel enorm slecht weer .Heel veel regen ,het was enorm opletten .
                              Ik las de Quote van Mush en aangezien we samen reden gaf ik een reactie , die voornamen toch 😳 😳 😳

[quote=”Mushroom” post=102959]… Onderweg echter… 😕 [/quote]

Oei Bart, hopelijk niks ernstigs?

Bedankt Jorgen voor de mooie foto’s. 😉

Hey,

Leuke foto’s mannen, bedankt voor de link :applaus:

gr e

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 84)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.