Party Porscheforum 30 januari Marriot Gent

Home Forum Porsche Uitstappen Party Porscheforum 30 januari Marriot Gent

• Maker
    Discussie

• Rufie
    Deelnemer

Porscheforum.be en RUFIE wensen je al het beste voor het nieuwe jaar. Om het jaar echt goed in te zetten, nodigen we je uit voor een grandioze New Year’s Party.

Op één van de mooiste plekjes van Gent, hotel Marriot, zal DJ RUFIE de sfeer erin brengen met de beste dansmuziek.

Bekijk alle details hier : http://www.rufie.be/forumparty

We willen je er heel graag bij hebben !
      Tot 30 januari in Gent.

Met vriendelijke groeten,
      het team van Porscheforum.be en RUFIE.

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
      • Ik probeer er bij te zijn maar moet die avond al naar een einde jaar diner , indien we niet te laat daar buiten geraken kom ik nog af tot Gent .

Jammer maar helaas kan ik niet wegens mijn persoonlijke privésituatie waardoor ik afgelopen jaar al heel wat ritten met de Porscheclub, een dagje slipcursus en nog wat andere dingen ook heb moeten laten passeren. Zij die mij beter kennen weten wel waar het over gaat.
          In ieder geval wens ik jullie veel plezier en hoop ik dat het een succes wordt!

:first: :first: :first: :respekt: :respekt: :respekt: Rufie.

In het topic ”einde moderatorschap” wordt gevraagd of moderators een gratis inkomkaart voor de party kunnen krijgen.

Vandaag dit met David besproken.
              Het antwoord is ‘JA’.
              We zouden dan ook leuk vinden dat de moderators aanwezig zijn deze avond !
              Voor iedereen leuk om te zien wie de mensen achter de schermen zijn die veel energie in dit forum steken.

Groeten,
              Rufie.

Jammer Monza. Een mogelijkheid om te shiften in je agenda ? 🙂

Targa84 : komen is de boodschap :drink:

Ja lap 😐 heb weer iets :bounce:

ga ik over nadenken kei leuk !!!
                    :drink:

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.