Pees gemist :(

Home Forum Porsche Talk Pees gemist :(

• Maker
    Discussie
  • hallo,
    Tijdens mijn zoektocht kwam ik terecht bij een blauwe 88-coupé in erg mooie staat. Er stonden 195.000 km. op de teller, maar het leek duidelijk dat hij tijdens zijn loopbaan erg gekoesterd werd. Volgens de verkoper had hij ong. 20 jaar in Duitsland vertoefd, waarna er nog een 5-tal in Frankrijk volgden. Het gaat om donderblauwe, niet-metallieke coupé met schuifdak.
    Iemand enig idee waar hij naar toe is?

groetjes

Desmo

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Neen nog ni gezien

Ter info, ik heb een vermoeden dat hij richting Tienen is vertrokken. Niemand iets gezien?

Attachments:
        • 0303713217_2013-12-12.jpg

Niet treuren snel verder zoeken.
          Dat is het risico van het vak.
          Er staan er genoeg waar je ook verliefd op kunt worden.

Idd. “Rap moet ge zijn, traag wordt ge vanzelf.” :happy:

Misschien dat de verkoper wil zeggen waar hij naartoe is?

Rap zijn is de boodschap. :salut: :salut:

Sorry, ik vergat er nog bij te zeggen dat ik bij de wagen geweest ben, na een eerste contact via het net. Ik heb hem dus horen draaien, binnen en buitenkant geïnspecteerd. En eerlijk, ik kon er weinig of niets op aanmerken. Toen ik 2 dagen later dacht een bod te doen, was de vogel net gaan vliegen 😕

Ik denk dat met deze info je iemand hier wel kan helpen :happydance:

Het ging inderdaad om een 3.2, bouwjaar mei 1988, in volledig originele staat (incl. schuifdak, leder/stoffen zetels, enz…). Het was niet de meest blitse uitvoering, maar het leek me een zeer gezonde wagen.

S2

Sorry maar ik kan echt niet volgen.

Waar gezien? Op het net?

Welk model? 3.2 veronderstel ik?

Wim

Even in de juiste rubriek geplaatst, heeft niks met technisch te maken met wat je vraagt. 😉

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.