PF grappige uitspraken/gevleugelde woorden

Home Forum Zeverhoekje PF grappige uitspraken/gevleugelde woorden

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

[quote=”cabrio wim” post=175355] rij nooit harder dan je verstand denken kan.[/quote]
      dit is al even grote waarheid dan “je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder vliegen kan”

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 153)
      • don’t shoot the pianist, richt je pijlen maar op sensa911

het zijn UITlaten DeePee, UITlaten !

[quote=”Sensa911″ post=183547]

Ik kan beter niet kijken naar dat lekker achterste alvorens ik ga slapen, ik krijg daar van die rare dromen van … [/quote]

[quote=”Mushroom” post=183551]Sterker nog: Igor heeft ze getekend! Los uit zijn hoofd!

[quote=”patrickvb” post=183550]Igor kent deze tekening van binnen en van buiten![/quote]

[/quote]

Slimste mens gisteren : ik ben imker in bijberoep…

Ok, enkele voor de puristen/minimalisten onder ons:

Less is more.

Oftewel: <=>

In der Beschränkung zeicht sich der Meister.

Einstein:
                  Alles sollte so einfach wie möchlich gemacht werden aber nicht einfacher.

Antoine De Saint Exupery:
                  You know you have perfection of design not when you have nothing more to add, but when you have nothing more to take away.

Leonardo Davinci:
                  Simplicity is the ultimate sophistication.

[quote=”Yellow Submarine” post=183109]… Tja, weet dat de helft van de mensen dommer is dan gemiddeld. [/quote]

[quote=”PatrickB” post=183103]… “tja kijk, dan had je net als ik rijk moeten trouwen” :ass: [/quote]

hier circuleert de versie: “als je arme ouders hebt das pech, maar als je schoonouders arm zijn, da’s uw eigen schuld.”

Die is inderdaad subliem..

Het gras van de buurman is altijd groener 😳

die is echt te goed :happy: :happy: :happy:

Deze is TE goed om ze niet eens extra te vereeuwigen :happy:

Politie: voor wat ist ??
                              Awel meneer er staat al een 3-tal weken een Boxster !
                              Oei, zei de police, en heeft diene hond :happy: een les aan ?
                              Nee meneer den agent, het gaat over nen notoo, nen Porsche Boxster !!

:first:

i hate being sexy…
                                but i drive a porsche….
                                so i can’t help it

Is het bezit van de zaak het einde van het vermaak?

Nu snap ik het waarom van het toenemend aantal forumswaps :coolness:
                                  Het schijnt dat vooral mannen daar een handje van hebben. Ze zijn van oudsher jagers. Zodra de ‘prooi’ binnen is, komt opnieuw de drang opzetten om iets niets te veroveren c.q. overwinnen. Het moet dus spannend blijven en men moet zich uitgedaagd voelen.

met familie moet je wandelen, niet handelen!

helaas onlangs nog pijnlijk actueel hier op PF :bounce:

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 153)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.